וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ידעו ביוטיוב?

מסמכים חדשים שנחשפו מתביעה של Viacom נגד יוטיוב חושפים פרטים חדשים על התנהלות שתי חברות הענק

יוטיוב ו-Viacom ממשיכות לריב. בית המשפט המחוזי בניו יורק פרסם את הבקשות לפסיקה מהירה, שהוגשו על ידי שני הצדדים במשפט אותו מנהלת ענקית המד'יה Viocom נגד אתר הסרטונים של גוגל. Viacom רוצה מגוגל מיליארד דולרים על הפרת זכויות היוצרים שלה. הבקשות מפרטות את הטענות של היריבות ומסבירות למה השופט צריך לפסוק לטובתן בלי לערוך משפט מלא

הטענה המרכזית של Viacom, אותה היא מנסה לבסס מאז שהגישה את התביעה, היא שיוטיוב לא זכאית להגנות אותן מקנה חוק זכויות היוצרים האמריקאי לאתרי תוכן גולשים. על פי החוק, אתרי תוכן פתורים מאחריות על התוכן שמתפרסם בתנאי והם מסירים תוכן לא חוקי ברגע בו מתקבלת בקשה חוקית להסרתו, ועושים את כל שביכולתן כדי להוריד מהאתר תוכן המפר זכויות. ב-Viacom טוענים כי גוגל לא עשו זאת, וכי בכירי האתר התעלמו בכוונה מכמות התוכן המפר ביוטיוב על מנת להעלות את הפופולריות שלו.

ביוטיוב, לעומת זאת, טוענים כי הם עשו את כל מה שנדרש מהם על פי חוק. מעבר לכך, המסמכים של גוגל גורסים כי אנשי Viacom העלו לאתר סרטונים כביכול-פיראטיים כדי לפרסם סדרות שלהם, כמו כן, בגרסת יוטיוב נטען כי ב-Viacom לא ידעו אילו מהסרטונים שייכים להם, ואילו לא, ולכן אי אפשר לדרוש מגוגל לדעת את זה.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully