וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל פוצצה את החצ'קון

21.3.2010 / 11:58

אפל הסירה מחנות האפליקציות שלה משחק פיצוץ חצ’קונים שמפתחו התבטא נגדה. או אולי הסיבה אחרת?

עדיף לא להסתבך עם אפל. את הלקח הזה למד מפתח האפליקציות טומי רפנס. בשבוע שעבר הוא השתתף בועידת מפתחי משחקים והצהיר בה שהוא שונא את חנות האפליקציות של האייפון "הנוראה והאיומה" והפליא בה את עלבונותיו. עברו להם כמה ימים, ורפנס גילה שהמשחק Zits & Giggles שפיתח ושנמכר בחנות האפליקציות – הוסר ממנה. הוא אמנם קיבל אי-מייל מאפל בו נכתב שהחברה ניסתה ליצור איתו קשר טלפוני ללא הצלחה, אף במייל לא היו פרטים בנוגע להסרה והוא לא הצליח לתקשר עם איש מאפל לאחר מכן. "לא קיבלתי הסבר למה הוסר המשחק. אני מנחש שהם כועסים על מה שאמרתי על החנות שלהם", אמר.

בועידה בה דיבר רפנס הוא הגדיר את חנות אפל כפלטפורמה בה אמנם נמצאים המותגים הגדולים, אך איכות המשחקים היא נמוכה. "משחקים כמו Street Fighter או Assassin's Creed הם דרך למכור מותג". למרות השמצותיו של רפרנס, ייתכן והסיבה להסרה היא אחרת. מאז שהושק המשחק במרץ 2009, העלה המפתח את מחירו פעם אחר פעם, במה שהוא הגדיר כ"ניסוי". כאשר הורד המשחק כבר הגיע מחירו ל-400 דולר. לכך ניתן להוסיף את אופיו הדוחה למדי של המשחק – מדובר, למעשה, במשחק שמטרתו היא לפוצץ פצעונים המופיעים על המסך. ב-400 דולר עדיף פשוט לקנות איזו משחה טובה, לא?

עם זאת, רפרנס טוען שהיו קונים למשחק גם כשעלה 300 ו-400 דולר, אם כי כמות המכירות הכללית הייתה זניחה, להגדרתו. הוא הוסיף כי ניסוי העלאת המחיר שלו הביא אותו למסקנה שמורידי המשחקים אינם גיימרים מנוסים שיודעים מה הם מחפשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully