וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסל השועל ל-Windows Phone 7

23.3.2010 / 13:57

ארגון מוזילה הודיע כי הוא מפסיק את פיתוח פיירפוקס ל-Windows Phone 7 עקב קשיי הפיתוח שמערימה מיקרוסופט

מזה זמן מה עובד ארגון מוזילה על גרסת פיירפוקס עבור Windows Phone 7, הסלולרי החדש מבית מיקרוסופט הנמצא בפיתוח. בארגון סברו שנגישות לפיירפוקס בפלטפורמה הסלולרית החדשה יעלה את נתח השוק שלו ויביא קהלים חדשים. אך למרות זאת, נראה כי מוזילה זונח את מקדם המכירות הזה. הארגון הודיע כי הוא מפסיק את הפיתוח עבור כל פלטפורמת Windows Mobile, כולל Windows Phone 7.

לדברי מוזילה, הסיבה לשינוי בגישה היא הגבלות שמטילה מיקרוסופט על מפתחים. Windows Phone 7 יעבוד על מערכת סגורה שאינה מאפשרת פיתוח דרך שפת תכנות (NDK), מה שמקשה את עבודתו של צוות הפיתוח. "אמנם אנו חושבים ש- Windows Phone 7 נראה מעניין והוא בעל פוטנציאל להצליח בשוק, מיקרוסופט החליטה לסגור את יכולת פיתוח לתוכנות חיצוניות. מכיוון שאנו אפילו לא יודעים מתי תשחרר מיקרוסופט ערכת פיתוח לתוכנות אלו, אנו מקפיאים את הפיתוח לפלטפורמה", כתב סטיוארט פרמנטר ממוזילה בפוסט שפרסם.

"אלו בהחלט חדשות רעות לחובבי פיירפוקס שציפו לגרסת מובייל של הדפדפן", נכתב באתר הטכנולוגיה techie-buzz.com. "לאחר שלאחרונה כתב מפתח ממוזילה מכתב גלוי בנושא למנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר, כעת נראה כי כל צוות הפיתוח לקח את העניין ללב, והחליט שלא יפתח עבור הפלטפורמה עד שהחברה תספק כלי פיתוח ראויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully