וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסנג'ר החדש דלף לרשת

24.3.2010 / 12:14

חבילת התוכנות Windows Live Essentials Wave 4 דלפה לאתרי הורדות ומאפשרת הצצה למסנג'ר הבא, שיכיל אלמנטים חברתיים

חבילת התוכנות Windows Live Essentials Wave 4 מבית מיקרוסופט דלפה לרשת, ובתוכה גם גרסת הבטא של תוכנת המסרים המיידים הנפוצה – Windows Live Messenger. החל מאתמול ניתן למצוא את חבילת התוכנה באתרי הורדות פיראטיות. גורמים שהורידו והתקינו את התוכנה מדווחים כי ממשק המשתמש של המסנג'ר שונה מזה הקיים בגרסת 2009 ונוספו לו פיצ'רים חברתיים, ביניהם אינטגרציה עם פייסבוק וטוויטר. בנוסף, רשימת החברים עברה שינוי, וכעת היא מציגה עדכונים בדומה לשירותי מדיה חברתית ומאפשרת לחלוק תמונות ולינקים בקלות. חלון השיחה עצמו שונה אף הוא, ומעתה הוא מכיל טאבים, המאפשרים לנהל מספר שיחות בחלון אחד במקום במספר חלונות נפרדים (בדומה לפיצ'ר הקיים זה זמן רב בדפדפנים). מלבד המסנג'ר נמצאות בחבילה גם תוכנה להוטמייל, תוכנת תמונות, יוצר סרטים, תוכנת סינכרוניזציה וכתבן.

בלוג הטכנולוגיה ithinkdiff.com ערך בדיקה לחבילת התוכנה. בפוסט שפורסם בו צוין כי הממשק החדש של המסנג'ר "עמוס מדי ולא כולל פונקציונליות פשוטה מספיק", אך הפוסט מסכם באומרו שחבילת Windows Live Essentials Wave 4 "בהחלט שווה בדיקה".

במקביל להפצה הלא מתוכננת, פרסם אחד מאנשי הפיתוח של מיקרוסופט פוסט בו פירט את מפת הדרכים של חבילת התוכנה. הוא מסר כי ב-28 באפריל היא תשוחרר לבודקי בטא, ושב-7 ביוני תשיק החברה גרסת בטא רשמית. הגרסה הסופית צפויה לצאת לשוק ב-25 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully