וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות חדשים ל-HTC HD2

מפתחים ברוסיה השתמשו בכלי הפיתוח של Windows Phone 7 כדי ליצור גרסת מערכת שעובדת על מכשיר קיים מבית HTC

כשבמיקרוסופט אמרו שהגרסה הניידת החדשה של מערכת ההפעלה "חלונות" לא תושק לאף מכשיר קיים, הם שכחו להגיד "באופן רשמי". על פי דיווחים, שאף מגובים בסרטוני וידאו, מפתחים ברוסיה הצליחו להתקין גרסת בטא של מערכת ההפעלה החדשה על HTC HD2 – אחד ממכשירי הדגל של חברת HTC, שעונה כמעט על כל דרישות המפרט של מערכת ההפעלה.

התמונות וסרטוני הוידאו הופיעו באתר HTCPedia, יחד עם תיאור כללי. נכון לעכשיו, כמעט כל דבר עובד – חיבור רשת אלחוטי, GPS, בלוטות'. הבעיה הגדולה היא עם ההתקן הגרפי, שעושה בעיות, ועם מהירות תגובה נמוכה. בזמן הקרוב, מפתחים המתכנתים שיצרו את הגרסה להשיק גרסת בטא שלה. לא ברור האם זה אומר שהיא תופץ באופן פיראטי לרשתות שיתוף קבצים, או שמא מדובר בפרוייקט חוקי לחלוטין שנעשה רק מתוך סקרנות.

Windows Phone 7 Series, עליה הכריז מנכ"ל מיקרוסופט במהלך תערוכת MWC בברצלונה, אמורה לאפשר למיקרוסופט להתחרות באפל וה-iPhoneOS שלה, כמו גם בגרסאות החדשות של מערכת ההפעלה סימביאן. בחברה אמרו כי הם דורשים רמה מסויימת של אחידות מכל דגמי המכשירים עליהם תוצב המערכת החדשה, ואחת הדרישות היא כפתור "בינג", לחיפוש בתוך המכשיר – כפתור שלא קיים באף מכשיר שכבר הושק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully