וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפד מגיע, כולם נערכים

גוגל, אמזון והבית הלבן כבר מוכנים להשקת האייפד ויתמכו במכשיר החדש. רק מיקרוסופט נשארת בחוץ

כולם מתכוננים ל-iPad. חברת אפל צפויה להתחיל למכור את מחשב הלוח שלה מאוחר יותר היום (שבת), וכעת מדווחים מספר שירותים גדולים על התאימות שתהיה להם עם מחשב הלוח של אפל ועם מחשבי לוח אחרים. הציפייה היא שהאייפד יהיה מחשב הלוח שיהפוך את קטגוריית המוצרים הזו למיינסטרים.

נתחיל מגוגל. חברת הענק הודיעה היום כי היא משיקה גרסה מיוחדת של שירות המייל Gmail, שמיועדת עבור מחשבי לוח. הגרסה החדשה משתמשת ביכולות של HTML 5, ומציגה הן את רשימת המיילים והן את המיילים עצמם בחלון מפוצל. לדברי פוניט סוני, מנהל מוצר בחטיבת המוצרים הניידים של גוגל, בחברה "מתלהבים במיוחד מהדרך בה מחשבי לוח יוצרים הזדמנות לסוגים חדשים של אינטרקציית משתמשים".

מעבר לכך, גם אמזון הודיעה כי היא מוכנה להשקת ה-iPad עם אפליקציית הקינדל למחשב הלוח. האפליקציה, שכוללת מספר אפשרויות ייעודיות עבור המכשיר, תתחרה ישירות בחנות הספרים אותה משיקה אפל עצמה עם האייפד. נכון לעכשיו, אמזון כבר מציעה את הקינדל לאייפון ולאייפוד טאץ'

וגם הבית הלבן לא נשאר מאחור. בבלוג הרשמי של משכן נשיא ארה"ב נכתב כי האתר תומך כעת בצורה מלאה ב-iPad, זאת כחלק מהוספת גרסאות תצוגה ניידות של האתר, אשר מותאמות לטלפונים סלולריים ומחשבי כף יד. כיוון שהאתר החדש משתמש ב-HTML5 ולא בפלאש, גם צפיה בסרטוני וידאו תהיה זמינה על האייפד, לו כידוע אין תמיכה בסטנדרט של אדובי.

מי שנשארת בחוץ היא מיקרוסופט. על פי הדיווח של בלומברג, לחברה אין תוכניות להתאים את כלי האופיס שלה למחשב הלוח של אפל. בחברה מחכים לראות כמה מצליח יהיה המכשיר, ורק אז יחליטו האם לתמוך בו בצורה כלשהי.

אייפד? מה זה בכלל?

ה-iPad של אפל, עליו הכריזה החברה בסוף ינואר, הוא מחשב לוח המבוסס על מערכת ההפעלה iPhone OS. היום תחל אפל למכור אותו בארה"ב, כשהגרסאות אשר תהיינה זמינות כוללות קישוריות Wifi בלבד. גרסאות 3G תגענה לחנויות ארה"ב בסוף אפריל, ואז יושק המחשב גם בשווקים נוספים. לא ברור עדיין מתי ה-iPad צפוי להגיע לישראל, ואיזה סוג של תמיכה עברית נכלל במכשיר.

המחיר הוא 499$ לגרסה הפשוטה עם 16 גיגהבייטים של זכרון, 599$ למכשיר עם 32 גיגהבייטים ו-699$ למכשיר עם 64 גיגהבייטים. התוספת לגרסאות עם חיבור סלולרי היא 130 דולרים עבור כל דגם.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully