וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אחד, 300,000 אייפדים

6.4.2010 / 11:41

התורים הארוכים וההזמנות המוקדמות הסתכמו במכירות של300,000 אייפדים. ההערכות הן כי עד סוף השנה ימכרו עד 7 מיליון יחידות

ביום הראשון לצאתו לשוק מכר מחשב הלוח אייפד כ-300,000 יחידות. כך הודיעה חברת אפל, שמסרה שהמספר כולל הזמנות מראש, אספקה לשותפים עסקיים ומכירות בחנויותיה. משתמשי האייפד החדשים כבר הספיקו להוריד יותר ממיליון אפליקציות ויותר מרבע מיליון ספרים אלקטרוניים לשימוש במכשיר. "משתמשי אייפד הורידו בממוצע יותר משלוש אפליקציות וספר אחד. האייפד ישנה את המשחק", הכריז מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס.

השקת האייפד גררה תורים ארוכים בחנויות אפל ברחבי ארצות הברית, שהזכירו את תורי האייפון ב-2007. יום פתיחת המכירות של האייפד אף התעלה על זה של האייפון, בו נמכרו אז 270,000 מכשירים. אך למרות המכירות הנאות, עדיין מדובר בכמות קטנה יותר מזו לה ציפו אנליסטים, שחלקם העריכו את מכירות היום הראשון במספרים שנאו בין 600 ל-700 אלף. "אני חושב שאנשים מנסים להבין מה זה הולך להיות", אמר האנליסט מיק דיסבטו מחברת המחקר גרטנר. "היה הייפ חזק בעד האייפד ונגדו". עם זאת, רוב האנליסטים ממשיכים להחזיק בדעה כי המכשיר ימכור עוד יחידות רבות – בין 3 ל-7 מיליון בשנתו הראשונה בשוק. "מדובר כאן בקטגוריה חדשה", אמר האנליסט יאיר ריינר מקבוצת המחקר אופנהיימר שבניו-יורק. "הרבה אנשים שעמדו בתור בשבת בבוקר לא היו בטוחים עבור מה הם מחכים". ריינר הוסיף שכמות המכירות הראשונית מצביעה על כך שאפל תפקדה כיאות בייצור כמות מספקת של אייפדים.

זמן קצר לאחר תחילת מכירות האייפד הכריזה אפל כי תקיים ב-8 באפריל אירוע בו יודגם הדור הבא של מערכת ההפעלה של האייפון. ההערכות הן כי לגרסה החדשה יהיו יכולות מולטי-טאסקינג ותמיכה מובנית ביכולות פרסום שונות.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully