וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט משיקה את ה-Kin

חברת מיקרוסופט השיקה שני טלפונים חדשים שמתבססים על שימוש ברשתות חברתיות ושיתוף תוכן

מיקרוסופט משיקה שני טלפונים חדשים. ענקית המחשוב מרדמונד הכריזה היום כי היא תשיק שני טלפונים סלולריים, אותם תייצר חברת Sharp. שמות המכשירים הם Kin One ו-Kin Two, והדגש בהם הוא על רשתות חברתיות. עד כה, בהדלפות שהגיעו ממיקרוסופט, היו השניים ידועים בתור Project Pink. שני המכשירים יושקו ברשת Verizon האמריקאית, ובסתיו יגיעו גם ל-Vodafone הבריטית.

שני הטלפונים הינם סליידרים עם מסך מגע התומך ברב-מגע ומקלדת מלאה, קישוריות בלוטות', Wifi וממשק של מיקרוסופט, שמבוסס על חיבור לרשתות חברתיות. ההבדל הוא בכך של-Kin One יש מסך QVGA, מצלמת 5 מגהפיקסל ו-4 גיגהבייטים של זכרון מובנה, ול-Kin Two יש מסך HVGA עם מצלמת 8 מגהפיקסל ו-8 גיגהבייט של זכרון מובנה. המצלמה של Kin Two יכולה לצלם וידאו ב-HD, ואילו זו של Kin One רק וידאו SD.

באירוע ההשקה אמר רובי באך שבניגוד למכשירי חלונות 7, שנועדו לפשט חיים של אנשים, הטלפונים האלה נועדו "להגביר" את החיים של אנשים. ההדגמה באירוע התמקדה בשיתוף של תוכן עם אנשים, זאת באמצעות ממשק ייעודי. הממשק יודע להעדיף את העדכונים של האנשים הנמצאים אצלכם ברשימת המועדפים. כמו כן, מדובר בטלפונים הראשונים שיושקו עם הממשק של נגן המוזיקה Zune, ועם חנות המוזיקה שלו.

כמו כן, הטלפונים החדשים מסתנכרנים אוטומטית עם שירות מקוון חדש בשם Kin Studio, אשר מגבה את התמונות, העדכונים, היסטוריית השיחות ושאר התוכן אותו אתם יוצרים על הטלפון ברשת. אל התוכן הזה תוכלו לגשת גם מהמחשב.

מכשירי ה-Kin מהווים, ככל הנראה, את דור ההמשך של טלפוני סיידקיק. החברה שייצרה את הסיידקיק – Danger שמה, נרכשה לפני כשנתיים על ידי מיקרוסופט. מרבית מכשירי הסיידקיק אף יוצרו על ידי שארפ, שמייצרת את טלפוני Kin.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully