וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפון לכל פועל

13.4.2010 / 12:03

נוקיה משיקה שלושה טלפונים חדשים שנועדו להוריד את הסמארטפונים לעם, ולאפשר שימוש פשוט במדיה חברתית

לאחר שהריצה ברשת טיזרים תחת השם "כולם מחוברים", חושפת נוקיה את מכשירי הסלולר החדשים לקראתם נעשה קמפיין זה. החברה הכריזה על סדרה של שלושה טלפונים חדשים, שהדגש בהם הוא שימוש באינטרנט ובמדיה החברתית, לצד מחירים נוחים. גישה זו באה בקנה אחד עם גישת ה"סמארטפון לכל פועל" של נוקיה, השואפת להביא את המכשירים החכמים גם למשתמשים רגילים.

מכשיר ה-C3 שהציגה החברה כולל מסך של 2.4 אינץ', עם קישוריות בלו-טות', וויי-פיי וזכרון פנימי של 55 מגה (הניתן להרחבה עם כרטיס חיצוני עד גודל 8 ג'יגה). המכשיר יגיע עם הדפדפן Opera Mini ועוד עזרים לגלישה ברשת.

ה-C6 הוא מכשיר מתוחכם יותר, ולכן גם יקר יותר (C3 יעלה כ-140 דולר, ה-C6 יעלה כ-340 דולר). מדובר במכשיר סליידר עם מקלדת QWERTY, מסך מגע ומצלמה ברזולוציה של 5 מגה-פיקסל. המכשיר גם יכלול GPS מובנה, שיעבוד על שירותי הניווט של Ovi Maps מבית נוקיה.

ה-E5, שמחירו יהיה כ-280 דולר, יהיה מכשיר בעל אופי מעט עסקי יותר, כיאה למכשיר מסדרת E של החברה. הוא מעוצב בדומה למכשירים אחרים מהסדרה, דוגמת E61 או E71, ומכיל גם כן חיבור וויי-פיי, GPS מובנה, מצלמת 5 מגה-פיקסל ומסך של 2.4 אינץ'. המכשיר מסוגל לטפל במספר חשבונות דואר במקביל ולספק גישה בקליק אחד לשירותי מסרים.

שני המכשירים הראשונים יושקו ברבעון השני של השנה, והשלישי יושק בשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully