וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה בטוחה בפייסבוק

13.4.2010 / 16:14

הרשת החברתית הודיעה על שורה של הגנות חדשות עבור גולשיה הבריטים, בניסיון להקשות על פדופילים

לאחר ביקורת הולכת וגוברת על שימוש עולה של פדופילים בפייסבוק, מכריזה היום הרשת החברתית על שורה של עדכוני אבטחה עבור תושבי אנגליה. בעקבות שיחות עם נציגי חוק בריטים, הודיעה החברה על שורה של אמצעים חדשים שישולבו באתר ויהיו אפקטיביים בהגנה על ילדים הפועלים ברשת, לה יותר מ-23 מיליון משתמשים אנגלים. לינק "Report Abuse" ("דווח על פגיעה") יוצג בכל עמוד עבור גולשים בריטיים מתחת לגיל 19. בנוסף תפעיל החברה קו טלפוני הפעיל 24 שעות ביממה שיאפשר למשתמשים לדווח על התנהגות חשודה.

"אין פתרון אחד ויחיד להפיכת האינטרנט למקום בטוח" אמר אליוט שרייג', סגן נשיא לבטיחות בפייסבוק. "ההשקעה והשותפות עליה הודענו היום תהפוך את הרשת החברתית לבטוחה ומוגנת". בשלושת החודשים האחרונים התקבלו במשטרת בריטניה כ-250 תלונות על ניצול לרעה של פייסבוק, והמדינה זועזעה על ידי מקרה קשה בו השתמש פדופיל ברשת כדי לפגוש נערה צעירה, לאונסה ולהורגה. כעת מקווים הבריטים שהכלים החדשים יקשו על טורפים למיניהם להשתמש ברשת כדי להטריד ילדים.

ארגונים בריטיים האמונים על בטיחות ילדים כבר הביעו שביעות רצון מהשינויים בפייסבוק, אך חלקם לא מסתפקים בכך ומעוניינים גם ב"כפתור אזעקה" שיתווסף לאתר, דבר שפייסבוק מסרבת לשלב. "מנסיוננו, כפתורים גדולים מייצרים פחות תוצאות טובות בדיווח על פגיעה. הם מאיימים ומבלבלים אנשים", אמר נציג החברה. "אנו מאמינים כי לינקים של טקסט המאפשרים לדווח על פגיעה הם פתרון אפקטיבי יותר".

בנוסף לעדכונים הודיעה פייסבוק כי תשקיע כ-5 מיליון ליש"ט בחינוך ומודעות לבטיחות ילדים ברשת. בשנתיים הקרובות גם תתרום החברה מיליארד חשיפות למודעות ברשת שהיא מפעילה עבור ארגוני בטיחות.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully