וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבוק מתחדש לקראת הקיץ

ליין מחשבי המקבוק פרו זוכה לשדרוגים בדמות מעבדי Core i5 ו-i7, יחד עם כרטיס מסך חדש.

מקבוק פרו מתעדכן. אפל שדרגה היום את מפרטי הניידים מסדרת MacBook Pro, זאת כשהיא משלבת בדגמים שלהם מעבדי Core i5 ו-i7 של אינטל, כרטיס גרפי חדש של Nvidia וסוללה משופרת.

המפרטים החדשים משאירים את דגמי ה-13 אינץ' של הליין עם מעבדי Core 2 Duo, כשהמעבדים החדשים – i5 ו-i7, מגיעים לדגמי ה-15.4 וה-17 אינץ'. בדגמים האלה ניתן למצוא את ה-i5 2.4ghz או i5 2.53ghz, כשמעבדי ה-i7 באים במהירות 2.66ghz. הדגמים הגדולים אף זוכים לכרטיס גרפי חדש, בדמות ה-Nvidia 330m, ואילו בדגם הקטן יותר עדיין ישולב 320M הישן יותר. לכל המחשבים 4 גיגהבייטים של זכרון כברירת מחדל, ואפשרויות ההתאמה האישית מאפשרות לשלב במחשבים גם כונן SSD במקום הדיסק הקשיח (320 גיגהבייט או 500 גיגהבייט, בהתאם לדגם), כמו גם לבחור ציפוי מסך.

אחת הטכנולוגיות החדשות שמשולבת בדגמים החדשים מאפשרת לעבור מכרטיס מסך ייעודי לכרטיס מסך מובנה בלי הצורך לכבות את המחשב, זאת על פי הצרכים שלו. ככל הנראה, היא האחראית לכך שבדגמים הגדולים יותר, בהם יש שני כרטיסי מסך, טוענת אפל כי זמן הפעולה על הטענה אחת עומד על 8-9 שעות. בדגם הקטן יותר, טוענים באפל כי הסוללה החדשה תוכל להחזיק 10 שעות על הטענה אחת.

מחירי הדגמים החדשים מתחילים ב-1,199$ עבור מחשב עם מסך בגודל 13 אינץ', 1,699$ עבור מקבוק עם מסך בגודל 15 אינץ' ו-2,299 דולר עבור מקבוק עם מסך בגודל 17 אינץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • מקבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully