וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני בישראל, גרסת 3D

סוני הציגה את טכנולוגיית ה-3D שלה, שתגיע לארץ הן במסכים והן בפלייסטיישן 3. מתכננת להציג את המונדיאל ב-3D

יח"צ - חד פעמי

גם סוני מכניסה את ה-3D בישראל. כחלק ממגמת ההשקה של מסכים בעלי יכולת להציג תכני 3D, תשיק השנה סוני בישראל שלוש סדרות שתאפשרנה הצגת חומרי תלת-מימד באמצעות משקפיים מיוחדים. בדגם הדגל, שמחירו ינוע מ-20 ועד 30 אלף ¤, בהתאם לגודל, מתאם ה-3D ושני זוגות משקפיים ישולבו כחלק מהחבילה. בשני דגמים נוספים תהיה הכנה ל-3D, והלקוחות יוכלו לרכוש ערכות של משקפיים ומתאם בנפרד. מחיר ערכת משקפיים יעמוד על כ-1,000 ¤.

בשלב הראשון, תכני ה-3D אותם יוכל לצרוך המשתמש הישראלי יגיעו מנגני בלו-ריי תומכים ומקונסולת הפלייסטיישן 3, שתזכה לשני עדכוני תוכנה אשר יוסיפו תמיכה במשחקי 3D ובסרטי 3D. לאחר מכן, צפויים להופיע בארץ גם ערוצי טלוויזיה המשדרים חומרי 3D, אך לא ברור מתי זה יקרה, ככל הנראה הרבה אחרי שיסתיים המונדיאל, אשר יחל ביוני הקרוב.

חייבים לציין כי לסוני יש הסכם עם FIFA, על פיו יצולמו חצי ממשחקי המונדיאל ב-3D. השידורים האלה יגיעו לבתי הקולנוע ברחבי העולם - לא ברור האם גם בארץ זה יקרה – ולחנויות של סוני בדמות תקצירים שיופצו יום אחרי המשחק. כאן בישפאר כבר מוכנים להגיד שגם בארץ זה יקרה, ובחנויות של סוני ניתן יהיה לראות תקצירי 3D למשחקים הגדולים של המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully