וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באג עושה לכם עיניים

רשת חנויות המחשוב באג תחל לייבא לישראל משקפיים מיוחדים לאנשים שסובלים מכאבי ראש וטשטוש לאחר ישיבה מול המסך

באג נכנסת לתחום האופטיקה. רשת חנויות המחשוב תייבא לארץ את המוצרים של חברת Gunnar Optics, שמייצרת משקפיים מיוחדים עבור אנשים שיושבים כל היום על המחשב. המטרה של המשקפיים היא לתת מענה ל-CVS – Computer Vision Syndrome, תסמונת ראיית מחשב. התסמונת, שמאפיינת אנשים אשר עובדים הרבה שעות ברצף מול המחשב , יכולה להתבטא בכאבי ראש, טשטוש ראיה ויובש בעיניים.

הטענה של חברת Gunnar היא כי משקפיהם כוללים טכנולוגיה ייחודית בשם i-AMP, שמשלבת בין חומר מיוחד לבין עיצוב וגווני ציפוי של עדשות. כך, החברה מבטיחה "יתרון ויזואלי מיידי המורגש בטווח הקצר, וביצועים משופרים בטווח הארוך תוך העלמת כל הסימפטומים של CVS תוך 21 יום מתחיל השימוש במשקפיים".

ב-Gunnar מתכננים להשיק בסוף השנה דגמים של משקפיים שלהם שמתאימים גם לשידורי 3D בבתי קולנוע. מעבר לכך, בחברה ישיקו משקפיים אוניברסליים למסכי 3D ביתיים. המשקפיים האלה אמורים לאפשר לאנשים לראות שידורי תלת מימד במסכים של כל היצרנים הגדולים.

בחודש הקרוב יכינו ב'באג' את ערוצי ההפצה של המשקפיים, כשהחל מאמצע חודש מאי ניתן יהיה לרכוש אותם בכל 54 סניפי באג. מעבר לכך, ברשת "מכבי ממבט ראשון" של מכבי שירותי בריאות, כמו גם ברשת מרפאות "עיניים", ניתן יהיה לרכוש את המשקפיים עם עדשות מרשתם. משקפיים ללא מרשם יעלו 349-549 ש"ח, בהתאם לדגם, והמשקפיים האופטיים יעלו 999-2400 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • gunnar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully