וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווקמן של החבר'ה

14.4.2010 / 13:03

סוני אריקסון השיקה שני טלפונים חדשים מסדרת ווקמן, השמים דגש על שמיעת מוזיקה לצד שימוש במדיה חברתית

סוני-אריקסון השיקה שני מכשירים סלולריים חדשים הממשיכים את סדרת "ווקמן" הותיקה שלה, ושמים דגש על שמיעת מוזיקה לצד שימוש במדיה חברתית. המכשיר "זיילו" (Zylo), דור 3.5, מכיל פונקציות של האזנה למוזיקה במהלך צ'טים. הוא כולל מצלמה ברזולוציה של 3.2 מגה-פיקסל, מסך בגודל 2.6 אינץ' ותומך בשורה של פורמטי סאונד, ביניהם פורמט FLAC האיכותי. המכשיר תומך בחיבור לרשתות חברתיות מובילות כפייסבוק וטוויטר ולאתרי תמונות כפליקר ופיקאסה.

ספירו (Spiro), המכשיר הפחות מתקדם מהשניים, הוא מדור 2.75 וכולל מסך של 2.2 אינץ' ומצלמת 2 מגה-פיקסל בלבד. גם הוא כולל חיבור זמין וקל למדיה חברתית, האפשרי במקביל להאזנה למוזיקה.

שני המכשירים מגיעים עם Shake Control המאפשר החלפת שירים בנענוע המכשיר ושליטה על מתג "עוצמת הקול" לפי תנועה, וכן עם יישום TrackID המאפשר להקליט מספר שניות מקטע מוזיקלי המושמע ברדיו או מכל מקור אחר, לשלוח אותו לאתר האינטרנט של החברה ולקבל בחזרה את שם האמן ושם השיר.

המכשירים צפויים להגיע לשוק בסביבות חודש יולי, ולהיות משווקים במגוון צבעים. התמחור שלהם יהיה נמוך יחסית. "סוני אריקסון בחרה להשיק את מוצרי הווקמן בגזרת המחיר הבינוני והנמוך, כדי להגיע לכמה שיותר צעירים, שכידוע אפשרות ההוצאה שלהם על מכשיר סלולרי נמוכה מהמבוגרים מהם", מסר מיקי ברקן, מנכ"ל ברס אלקטרה נציגת סוני אריקסון בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully