וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצר ly את הלינק

14.4.2010 / 15:06

שירות קיצור הכתובות bit.ly חוגג 3.4 מיליארד קליקים לחודש וגרסה חדשה ומשופרת שתצא בקרוב

שירות קיצור הכתובות bit.ly ממשיך לצמוח. 3.4 מיליארד קליקים נרשמו בחודש מרץ על לינקים מקוצרים של השירות. ביום אחד מגיעה כמות הלחיצות לכמעט 150 מיליון. Bit.ly מתפקד כברירת המחדל של טוויטר לקיצור כתובות, דבר המסייע רבות לשגשוגו – כחצי מהקליקים מגיעים מטוויטר ומהתוכנות השונות המציגות את עדכוניו. גם פייסבוק מזכה את השירות בלא מעט תנועה – בחודש שעבר נרשמו כ-100 מיליון קליקים מהרשת החברתית.

אתמול הודיעה החברה כי היא מתכננת גרסה חדשה לשירות, 1.3, בה ישולבו פיצ'רים חדשים. ביניהם: קיצור אוטומטי ללינק המוזן באתר bit.ly ללא הצורך ללחוץ על כפתור, ניהול לינקים קל יותר ואפשרות חיפוש חדשה ומפורטת. האתר לא יציג רק את כמות הקליקים ללינק מקוצר אלא גם את השיחה שהתרכזה סביבו בטוויטר ובמקומות אחרים. גם מוצר ה-bit.ly Pro המיועד לחברות יעודכן ויתחיל לגבות כסף ממשתמשיו 995 דולר לחודש. למוצר יתווספו לוח בקרה חדשה עם פירוט כניסות ומידע קליקים מפורט יותר.

"אני סבורים ש-bit.ly מרגיש יותר כמו אפליקציה רצינית מאשר דף אינטרנט פשוט, ועם הפיצ'רים החדשים אנו מקווים שזו אפליקציה בה תמצאו אפילו יותר שימושים", נכתב בבלוג החברה הרשמי. "כעת, כשאנו נכנסים לשנה השנייה שלנו, המשוכה הגבוהה ביותר מולנו היא עיבודן של מאות מיליוני יחידות מידע והעברתם מ"קופסה" אחת לשניה", נמסר בבלוג.

  • עוד באותו נושא:
  • bit.ly

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully