וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפד מגלה (רק) את אמריקה

14.4.2010 / 16:11

בעקבות קושי לספק את הביקוש בארה"ב, דוחה אפל את שיווק האייפד בעולם לסוף מאי

אלו שלקחו קשה את חסימת כניסת האייפד לישראל על ידי המכס המקומי, וניסו להתנחם בכוונות להשיק את המכשיר מחוץ לארצות הברית בקרוב – צפויים להתאכזב. חברת אפל הודיעה כי בשל הביקוש הגדול למכשיר בארה"ב והקושי לספקו, היא דוחה את השקתו הבינלאומית של האייפד בחודש.

בהודעה לעיתונות שהוציאה החברה נכתב: "למרות שסיפקנו יותר מחצי מיליון אייפדים במהלך השבוע הראשון להשקת המכשיר, הביקוש גבוה בהרבה ממה שחזינו, וכנראה ימשיך לעלות על ההיצע הקיים בשבועות הבאים. בנוסף, קיבלנו גם כמות גדולה של הזמנות מוקדמות למכשיר האייפד 3G הצפוי להיות מסופק בסוף אפריל. עקב הביקוש הגדול בארצות הברית, נאלצנו לקבל החלטה קשה ולדחות את השקתו הבינלאומית של האייפד בחודש, לסוף מאי. נודיע על מחיר לשוק הבינלאומי ונתחיל לקבל הזמנות מוקדמות ב-10 במאי. אנו יודעים שלקוחות רבים מחכים לקנות את האייפד ויתאכזבו מחדשות אלו, אך אנו מקווים שהם יהיו שבעי רצון לשמוע את הסיבה – האייפד הוא הצלחה גדולה בארצות הברית עד כה.

האייפד יצא לשוק בתחילת אפריל, וכבר ביום המכירות הראשון מכר כ-300,000 יחידות. השקת האייפד גררה תורים ארוכים בחנויות אפל ברחבי ארצות הברית, שהזכירו את תורי האייפון ב-2007. רוב האנליסטים ממשיכים להחזיק בדעה כי המכשיר ימכור בין 3 ל-7 מיליון יחידות בשנתו הראשונה בשוק. בארץ צפוי האייפד להימכר על ידי חברת פלאפון, שתשווק דגם מהדור השני של המכשיר, שכולל חיבוריות דור שלישי סלולרי. המכשיר יימכר בצמוד לחבילת גלישה בתשלום חודשי ובהתחייבות ל-18 חודשים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully