וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה המוקשים הכלכליים

15.4.2010 / 16:48

הבית הלבן הציע למיקרוסופט לפתח משחק מחשב בו צריך להתמודד עם המיתון הכלכלי ולצאת ממנו

נשיא ארצות הברית ברק אובמה ממשיך לנסות להתמודד עם המיתון האימתני בו נמצא העולם בכלל וארצו בפרט. עכשיו נראה כי הנשיא מצא חזית נוספת למאבק. העיתון USA Today מדווח כי הבית הלבן שלח הצעה לחברת מיקרוסופט ליצור משחק וידאו בנושא המיתון. ארסקין בוולס, נשיא ועדת הכספים שמינה אובמה, יצר קשר עם מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר בנוגע לרעיון למשחק וידאו בו צריך השחקן לאזן את תקציב המדינה ולהפחית את הגירעון. המשחק אמור, כך מצופה, להסביר לציבור האמריקאי את המציאות הקשה של קיצוץ בתקציב ולהפוך את האזרחים לפחות עוינים לרעיון הקיצוצים. בוולס שואף למשחק פשוט יחסית "שיאפשר לכל אחד עם מחשב לנסות לאזן את התקציב".

אין זו הפעם הראשונה בה עולה רעיון כזה. ב-1989 נוצר משחק בשם Hard Choices על ידי הועדה הכלכלית הלאומית בארה"ב. ב-1994 יצרה ועדה דומה משחק בשם Budget Shadows. הסנטור לשעבר בוב קרי, שיזם את המשחק מ-94', אף צוטט ב-USA Today באומרו שמשחק חדש כזה יכול להיות להיט ויראלי.

האמנם? האתר techflash.com מביע תמיהה על הסיפור ב- USA Today ומציין שבבדיקה שערך לא התקבל הרושם שמיקרוסופט עומדת להרים כפפה מעין זאת ואכן לייצר משחק כזה. "אולי זה משהו שנאמר לא ברצינות באיזו שיחת מסדרון", כותב האתר ומעריך כי "אפילו אם משחק כזה יצא לשוק, הוא לא יהיה ממש ברמה של Halo".

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully