וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזגג החדש של מיקרוסופט

18.4.2010 / 11:58

כלי חדש של מיקרוסופט יתקן בעיות במערכות ההפעלה חלונות ואף ימנע אותן עוד לפני התרחשותן

סיפורים על תקלות במערכות ההפעלה חלונות מבית מיקרוסופט עתיקים כמו מערכת ההפעלה עצמה. אמנם בגרסאותיה האחרונות היא יציבה יותר, אך עדיין בעיות טכניות אינן דבר נדיר בה. כעת מנסה מיקרוסופט לטפל בבעיה באמצעות כלי שירות חדש - Fix it Center. מדובר בשירות מקומי ומקוון הנועד לאבחן בעיות במערכת ולתקנן. אמנם חלונות 7, מערכת ההפעלה הנוכחית של מיקרוסופט, כוללת מספר כלי איבחון, אך Fix it Center מכוון להרחיב אותם וכן להוסיף כלים מסוג זה למערכות הפעלה קודמות של החברה.

השירות נכנס לשלב בטא ביום חמישי שעבר, והוא עובד על חלונות XP, חלונות ויסטה, חלונות 7, ו-Windows Server 20032008. הוא אמור למצוא ולתקן בעיות שכיחות במחשב בצורה אוטומטית, וכן למנוע מראש בעיות צפויות על ידי בדיקות שהוא מקיים. הכלי האוטומטי, כך טוענת החברה, "עושה את העבודה של המשתמש". זאת בניגוד למצב הקודם בו לא היה קיים מקום מרכזי לאבחון בעיות ומציאת פתרונות. מלבד גישה לשירות ברשת הוא מאפשר גם להוריד תוכנה קטנה המותקנת מקומית על המחשב, סורקת אותו ומתקנת בו בעיות.

"בבדיקה הקצרה שערכתי למוצר הוא עבד היטב. זה בהחלט כלי טוב וכל משתמש מחשב צריך שהוא יהיה ברשותו", כתב פאלאב די באתר הטכנולוגיה techie-buzz.com. עם זאת, הוא ציין כי "חלק מהפתרונות שמציעה התוכנה הם בסיסיים מאוד, ואין מדובר בכלי למשתמשים מקצועיים".

ובמקרים בהם הפתרון שמציע Fix it Center אכן בסיסי מדי, והוא אינו מצליח לפתור בעיה ספציפית - יכולים הלקוחות להמשיך ולקבל תמיכה טכנית בטלפון, באי-מייל ובצ'ט מנציגי מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully