וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליצר = אפליקציה מאושרת

18.4.2010 / 13:13

אפליקציית הקריקטורות של מארק פיורי נפסלה על ידי אפל. עכשיו, לאחר שזכה בפוליצר, החברה חוזרת בה מהחלטתה

השבוע האחרון היה השבוע של מארק פיורי. הקריקטוריסט האמריקאי התבשר כי זכה בלא פחות מאשר פרס פוליצר על הקריקטורות שהוא מפרסם באתר SFGate.com. יחד איתו זכתה בפרס גם עיתונאית האינטרנט שרי פינק על כתבה שפרסמה, וכך עשו השניים היסטוריה בכך שהפכו לשני אנשי הרשת הראשונים זוכים בפרס העיתונות היוקרתי. אך פה לא נגמרות הבשורות הטובות של פיורי. ככל הנראה בעקבות המעמד החדש לו זכה עם קבלת הפרס – החליטה אפל להגמיש את גישתה כלפי אפליקציית האייפון שלו.

בשנה שעברה הגיש הקריקטוריסט לאישורה של החברה אפליקציה הכוללת קריקטורות שלו, וזו נדחתה מכיוון שכללה "תוכן המגחך על דמויות ציבוריות, דבר הסותר את כללי אפל לא להעלות תכנים שנויים במחלוקת". כעת, לאחר הזכיה, מספר פיורי שאפל ביקשה ממנו להגיש שוב את האפליקציה לאישור. "אני מרגיש קצת אשם. אני זוכה לטיפול מועדף בגלל שזכיתי בפוליצר", אמר.

אפילו סטיב ג'ובס, המנכ"ל הכל יכול של אפל, מודה שהחברה עשתה שגיאה בפסילה. ג'ובס ענה אישית לאי-מייל ששלח אליו לקוח בנושא והגיב ש"זו הייתה טעות, שעכשיו מתוקנת". למרות ההפכפכות שהפגינה אפל, פיורי לא שומר טינה לחברה ואומר שהוא עדיין "שפוט של אפל ואוהב את מה שהם עושים". סביר להניח, כך אמר, שאכן יגיש מחדש את האפליקציה לאישור והוא אפילו חושב בכיוון של יצירת משחקי אייפון פוליטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully