וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק כובשת את הרשת

19.4.2010 / 12:21

פייסבוק תחשוף השבוע כפתור Like חדש להטמעה באתרים חיצוניים. זהו עוד צעד בדרכה להתרחב אל מעבר לאתר עצמו

פייסבוק מתכוונת לחשוף השבוע כפתור שיתוף תוכן חדש שיוטמע באתרים אחרים. כפתור ה-Like החדש יאפשר למשתמשים לחלוק תוכן גם כאשר הם גולשים מחוץ לרשת החברתית. כאשר הם יתקלו בתוכן שמעניין אותם ושמוטמע בו הכפתור החדש – הם יוכלו לסמנו וליידע את חבריהם עליו. ההכרזה הרשמית על הפיצ'ר החדש תימסר בועידה שמארגנת החברה שתתקיים ביום רביעי בסן-פרנסיסקו. החברה עדיין לא הגיבה רשמית בנושא, אך מקורביה אומרים כי היא תציג בועידה שורה של מוצרים וטכנולוגיות שנועדו להרחבת נוכחותה באינטרנט.

הכפתור החדש יאפשר לרשת החברתית לממש את שאיפתה להתרחב אל מעבר לאתר עצמו ולהפוך אתרים ברחבי הרשת לאתרי לוויין עבורה, המאפשרים אינטראקציות פייסבוק. אנליסטים אומרים כי שאיפתה של פייסבוק להתרחב לאינטרנט יכולים לגרום לבעיות בתחום הפרטיות, מכיוון שהחברה תיאלץ לחלוק כמות מידע גדולה של פרטי משתמשים עם אתרים אחרים.

פייסבוק מתכוונת לאפשר למפתחים להכניס את כפתור ה-Like לכמעט כל אובייקט אינטרנט, והצפי הוא כי קלות ההטמעה תגרום למפתחים רבים להשתמש בו. מינוח ה-Like אף צפוי להחליף את פעולת ה"הפוך למעריץ" (Become A Fan), הגורמת רתיעה למשתמשים הרוצים לקבל עדכונים לגבי מותג מסוים אך לא תופסים את עצמם כמעריצים שלו. עם זאת, הפונקציונליות של עמודי המעריצים לא תשונה.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully