וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולטת הפיצ'רים

19.4.2010 / 12:57

במהלך ביקורות בארה"ב חשף מקים צ'ט רולט מספר עדכונים שהוא מתכוון להכניס לשירות. כלי להמשך השיחה בעתיד, למשל

אנדריי טרנובסקי, היוצר של אתר הצ'טים צ'ט רולט, מתגורר ברוסיה, אך בימים אלו הוא נמצא בארצות הברית, בסדרת פגישות עם משקיעים פוטנציאליים של האתר. במהלך ביקורו התראיין טרנובסקי קצרות למספר כלי תקשורת וחשף משהו מעתידו של השירות. למרות שכבר קיבל הצעות למוכרו, לטרנובסקי אין כוונה לעשות זאת. "אני מקבל הצעות רבות", אמר, "אך רבות מהן אינן רציניות, ומציעות לי רק מיליון דולר".

בראיון לבלוג הטכנולוגי טק קראנץ' גילה המתכנת הרוסי כי הוא מוטרד מכך שאנשים שנפגשים בצ'ט רולט מחליטים להישאר בקשר דרך אתרים אחרים כפייסבוק או סקייפ. הוא הצהיר כי הוא מעוניין לשנות זאת על ידי הוספת פונקציונליות דומה לאתר הצ'טים. "אני לא אוהב את רעיון החיבור דרך אתרי צד שלישי", אמר, והוסיף כי רבים ממשתמשי הצ'ט רולט מעוניינים להישאר בקשר בלי לוותר על האנונימיות שהשירות מציע להם. "אני יכול לתת להם כלים להמשיך את השיחה בעתיד", אמר. בטק קראנץ' מציינים שגישה זו נוגדת את העקרונות העכשוויים של ביזור ברשת, ותוהים אם תוכניתו של טרנובסקי "לבנות קירות ולנעול משתמשים" בשירות יבואו בקנה אחד עם רעיונותיהם של משקיעיו הפוטנציאליים.

"אנשים נפגשים שם ואין להם על מה לדבר"

בראיון לאתר All Things Digital חשף טרנובסקי עוד מספר פיצ'רים מתוכננים. ביניהם Chessroulette – משחק שח בו יוכלו המצ'וטטים לשחק אחד עם השני במקום לשוחח. "אנשים נפגשים שם ואין להם על מה לדבר, וזה יהיה סוג של שובר קרח" אמר. גם צורת התצוגה בשירות הצ'טים תשתנה, כאשר תיכנס אופציה לראות את המשתמש מהצד השני בחלון אחד גדול, במקום שני חלונות קטנים המציגים את שני צדדי השיחה.

כאשר נשאל אם הוא מפתח גרסה לאתר עבור האייפד (שעבור קנייתו העביר לילה לבן ליד חנות אפל, יחד עם הצרכנים האמריקאים שציפו להתחלת מכירת המכשיר החדש), השיב שלא. לאייפד אין מצלמה מובנית, והוא אינו תומך בטכנולוגיית פלאש – בה פועל האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully