וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ash Tag במקום Hash Tag

אמיתי זיו

19.4.2010 / 13:12

הרשתות החברתיות נשטפו בהודעות של אנשים שנתקעו באירופה ומנסים למצוא פתרון תעבורתי

התפשטות ענן האפר והאבק האיסלנדי מותירה אחריה נזקים רבים - אך גם לא מעט מרוויחים. התפרצות הר הגעש השפיעה לא רק על התנועה האווירית ועל תנועת הרכבות ברחבי אירופה, אלא ניכרת בעוצמה גם בתנועת הגולשים ברשתות החברתיות. אנשים שנתקעו בערים אירופיות פנו, בצר להם, לאינטרנט, בניסיון למצוא פתרון תעבורתי שיסייע להם להגיע למחוז חפצם.

שתי הרשתות הבולטות הן כמובן פייסבוק וטוויטר, שהתמלאו בהודעות של אנשים שמחפשים לחבור לאחרים כדי להגיע יחד, במוניות או בכלי רכב שכורים, למדינת היעד שלהם באירופה. השימוש האינטרנטי בהאש-טאג (Hash Tag), השם הלועזי לסימן הסולמית (#), שבימים כתיקונם מסמן נושא מסוים שבו עוסקת ההודעה, הוסב ל-Ash Tag ("תווית אפר") - ורבים השתמשו בו כדי לקבץ הודעות סביב נושא התעבורה ברחבי אירופה. הודעות רבות פורסמו תחת הכותרת get me home או Road Sharing. רבים אחרים, שמדינת היעד שלהם אינה באירופה, ולכן לא יכולים להגיע אליה בנסיעה, נעזרו בפייסבוק ובטווויטר כדי למצוא מקום לינה ללילה, בעוד בתי המלון שבסביבות שדות התעופה מלאים עד אפס מקום.

תחת השם UnHotel (לא לבתי מלון) נפתחו ברשתות החברתיות כרטיסים של אנשים שמציעים לארח בביתם את מי שנתקע ללא היכולת לעזוב את המדינה. הגדיל לעשות מי שפתח חשבון טוויטר לענן האפר עצמו (@theashcloud), חשבון שצבר כמעט 2,000 עוקבים בשעות הראשונות לאחר שעלה לאוויר. בציוציו מדווח "ענן האפר" על המקומות אליהם הוא מתכנן להגיע בשעות הקרובות, מעלה תמונות של עצמו ומגיב לגולשים ששואלים אותו שאלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully