וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיסמה שלכם בגוגל (אולי) מוגנת

האם בפריצה לשרתי גוגל, אשר התרחשה בינואר, נגנבו סיסמאות של משתמשים? בניו-יורק טיימס טוענים כי בגוגל לא בטוחים שלא

יש לכם חשבון באחד משירותי גוגל? אם כן, יכול להיות שאתם לא היחידים שיודעים את הסיסמה אליו. עיתון הניו-יורק טיימס מדווח כי במהלך פריצה לשרתי החברה, אשר התרחשה בחודש ינואר והובילה לסכסוך בין גוגל לבין סין, נגנבה גם המערכת שמנהלת את הסיסמאות והרשאות הגישה לכלל השירותים של גוגל. בגוגל, אגב, מסרבים להגיב.

לטענת העיתון, הפריצה החלה בקישור שנשלח לחשבון המסנג'ר של אחד מעובדי גוגל בסין. כשהעובד לחץ על הקישור, הוא הועבר לאתר שהדביק את מחשבו, וכתוצאה מכך גם אפשר לפורצים גישה לקבוצת מחשבים במטה של גוגל בקליפרוניה. התוצאה – פריצה למערכת ששמה גאיה, שאחראית על כך שתוכלו להזדהות פעם אחת כדי להשתמש בכל שירותי גוגל.

כיוון שבגוגל גילו את הפריצה מהר מאוד, לא ברור מה הצליחו הפורצים לגנוב. לטענת המקור של הניו יורק טיימס, לא נראה כי סיסמאות נגנבו. עם זאת, קיימת אפשרות – אפילו אם זאת אפשרות קלושה – כי הפורצים הספיקו להתקין דלתות נסתרות דרכן ניתן לגשת למערכת מרחוק.

המידע שנחשף כעת מרמז גם על המקצועיות של הפורצים. על פי הטענות החדשות, הם טיווחו מחשבים של עובדים ספציפיים שעסקו בפיתוח של מערכת ה"גאיה", והצליחו לטשטש את עקבותיהם לאחר שהעבירו את המידע אותו גנבו לשרתי צד שלישי.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully