וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למשוך מהבנק בחינם

21.4.2010 / 11:37

ארגון World Bank המספק מידע רב על התפתחות העולם יפתח את האתר שלו לכלל הציבור ולא ידרוש יותר דמי מנוי

ארגון World Bank, המספק מגוון רחב של נתונים וסטטיסטיקה על שורה של תחומים ברחבי העולם, מתחיל לחשוף את המידע שלו לכל. הארגון הודיע כי יפתח את האתר שלו לכלל הציבור ללא צורך במנוי בתשלום.

World Bank בודק פרמטרים בכ-2,000 תחומים ביותר מ-200 מדינות. בין השאר הוא מנטר נתוני תוחלת חיים, רמת השכלה ופיתוח גלובלי. ברשותו של הארגון נתונים שהתקבלו ממדינות וסוכנויות בינלאומיות, חלקם משתרעים על פני יותר מ-50 שנה וכוללים סקרים שנערכו על התפתחותה של אפריקה והתפתחותה של הכלכלה העולמית. עד עתה דרש הארגון תשלום מנוי עבור גישה למידע, אך אמש הודיע כי יחדל לעשות זאת.

"אני מאמין שחשוב להפוך את המידע והידע של World Bank לנגיש לכולם", אמר נשיא הארגון רוברט זוליק. "סטטיסטיקות מספרות את הסיפור של אנשים במדינות מתפתחות ויכולות לשחק תפקיד חשוב במאמץ לסייע להם להתגבר על עוני". ואכן, מומחים מעריכים כי ליוזמה החדשה יש את הפוטנציאל לעודד מהלכים במדינות מתפתחות בכך שהמידע בנוגע לקורה שם יהיה זמין ובר ניתוח. "מידע הוא החמצן שלנו", אומר הכלכלן ג'יימס פוסטר מאוניברסיטת וושינגטון. "להיות מסוגלים לראות את העולם כפי שהוא ואז להגיד לאחרים מהו הרושם שאנו מקבלים מכך הוא משהו לו אנו משתוקקים".

המידע שמספק World Bank יוצג מעתה בארבע שפות: אנגלית, ערבית, צרפתית וספרדית. הארגון אף הודיע כי הוא מתכוון לפתוח בתחרות עבור מפתחים, שייצרו כלים ואפליקציות שיציגו את המידע שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • World Bank

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully