וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קלה היא, לא קלה

21.4.2010 / 15:27

פייסבוק החליטה לסגור את שירות ה"פייסבוק לייט", שסיפק ממשק קל ורזה של הרשת החברתית

שבעה חודשים לאחר שהושק, ייסגר שירות "פייסבוק לייט". השירות הוקם על ידי הרשת החברתית הפופולרית במטרה לסייע למשתמשים בעלי חיבור אינטרנט איטי המתקשה להתמודד עם טעינת אלמנטים רבים, וכן עבור מכשירי גלישה בהם קשה יותר להתמודד עם ממשק עמוס, כמו מכשירים סלולריים מדור 2. גרסת הלייט אפשרה למשתמשים לכתוב על הקיר (Wall), להעלות תמונות, לגלוש לפרופילים ולצפות בלוח האירועים. אך דברים מורכבים יותר, כגון שימוש במשחקי הרשת של פייסבוק דוגמת פארמוויל – לא היו זמינים בו.

בהודעה שפרסמה פייסבוק הודתה החברה למשתמשי השירות ולא נתנה סיבה לסגירתו. "אנחנו כבר לא תומכים בשירות אך למדנו רבות מבחינת הגרסה הרזה של האתר", מסרה החברה. אנליסטים מעריכים כי הסיבה לסגירה היא שפייסבוק לייט דילל את חווית המשתמש, ושחלק מהותי שלה הושמט ממנו. מעתה תוביל כתובת השירות לעמוד הראשי של פייסבוק.

צעד זה הוא אחד בשורה של פעולות שעושה החברה בשבועות האחרונים, לקראת כנס המפתחים שלה, שייפתח הערב. בין המגיבים לפעולה היו משתמשים שמחו על הסגירה, ציינו כי אהבו את הגרסה הרזה ואף איימו בחלקם שלא ישובו להשתמש בגרסה המלאה ויעדיפו להכנס פחות לרשת החברתית.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully