וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות: 7. אחוז ההטמעה: 10

28.4.2010 / 12:15

חלונות 7 מותקנת על אחד מתוך עשרה מחשבים בעולם, מה שהופך אותה למערכת הנמכרת במהירות הרבה ביותר אי פעם

חצי שנה לאחר שיצאה לשוק, מערכת ההפעלה חלונות 7 מבית מיקרוסופט מותקנת על אחד מכל עשרה מחשבים בעולם. מיקרוסופט מסרה כי עד היום נמכרו 100 מיליון רישיונות שימוש לחלונות 7, מה שהופך אותה למערכת ההפעלה הנמכרת במהירות הרבה ביותר בהיסטוריה.

מסתבר שהקהילה העסקית היא מהמאמצים המוקדמים של המערכת החדשה – מחקרים מראים כי מחלקות IT בחברות בוחנות ברצינות את הטמעתה של חלונות 7 ברשתות המחשבים הפנימיות שהן מפעילות ואף מתקינות אותה בהן. אנליסטים חוזים שחלונות 7 תהפוך לסטנדרט של מערכות ההפעלה בארגונים.

מיקרוסופט ממשיכה לפעול כדי להרחיב את מגוון השימושים האפשריים בחלונות 7 – השבוע שחררה החברה את Windows Touch For Windows 7 – חבילה של שש תוכנות המדגימות את השימוש בחלונות 7 בטכנולוגיית מסמך מגע. אמש הודיעה מיקרוסופט כי על שחרורה של Windows Embedded Standard 7 – מערכת חלונות 7 למקלטי טלוויזיה, ממירי כבלים, שלטים דיגיטליים ועוד מכשירי אלקטרוניקה המתפקדים כחלק מ-Windows Media Center.

השלב הבא לו מצפים כעת: השקתה של Windows Phone 7, מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה מבית החברה, שכבר הוצגה בכנסים וקיבלה פידבקים חיוביים. מיקרוסופט שחררה לאחרונה שני סרטונים החושפים מטפחיה של המערכת – בין השאר את יישום האאוטלוק הנייד שבמכשיר ואת יכולות תוכנות האופיס המשולבות בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully