וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתרים Like פייסבוק

29.4.2010 / 11:20

שבוע לאחר שהושק, כפתור ה-Like שהשיקה פייסבוק מוטמע כבר בלמעלה מ-50,000 אתרים

שבוע לאחר שהשיקה את כפתור ה-Like החדש המיועד לאתרים חיצוניים, מדווחת פייסבוק כי יותר מ-50,000 מהם כבר משתמשים בו. הכלי החדש מאפשר לגולשים לחלוק תוכן גם כאשר הם גולשים מחוץ לרשת החברתית: כאשר הם נתקלים בתוכן שמעניין אותם ושמוטמע בו הכפתור החדש – הם יכולים ללחוץ על כפתור ה-Like המוטמע בעמוד, וכך לעדכן את ה-Feed שלהם בפייסבוק על חיבתם, זאת גם כשהם למעשה מחוץ לרשת החברתית. עם ההשקה העריכו בפייסבוק כי בזמן קצר ישולב הכפתור בהמוני אתרים ושהשימוש בו יסייע לבעלי אתרים להבין טוב יותר איזה תכנים שלהם זוכים לפופולריות.

מאז ההשקה, שהחלה עם 75 אתרים שותפים, נוספים לשירות בממוצע כ-300 אתרים מדי שעה ופייסבוק הודיעה כי ביום הראשון להשקת השירות נחשפו כפתורי ה-Like ברחבי הרשת ליותר ממיליארד צפיות (אך לא בהכרח לכמות לחיצות דומה).

אך ההצלחה החדשה של הפיצ'רים החדשים של פייסבוק עשויה להיבלם על ידי המחוקק האמריקאי. ארבעה סנטורים אמריקאים הצהירו כי פייסבוק צריכה להקל על קרוב לחצי מיליארד המשתמשים שלה להגן על פרטיותם ודרשו לשנות את המודל הנוכחי בו חלק מהפיצ'רים החדשים שהוכרזו בועידת פייסבוק בשבוע שעבר מתווסף אוטומטית לחשבונם של המשתמשים, מבלי שאלו הגדירו כך. אותם סנטורים דורשים מהרגולטור לפתוח בחקירה נגד החברה, שבחרה ליישם את הפיצ'רים החדשים כ-Opt Out במקום Opt In – כלומר שהפיצ'ר מתווסף אוטומטית לחשבונו של המשתמש והוא צריך להסירו במידה ואינו מעוניין בו, במקום שהמשתמש יהיה צריך לצרף אותו לחשבונו ידנית.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully