וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאו דרך חיבור סלולרי? לא באייפד

2.5.2010 / 12:42

חשבתם שעם אייפד 3G תוכלו לראות וידאו בכל מקום בזכות הרשת הסלולרית? מסתבר שלא ממש

לקוחות שקנו את דגם האייפד החדיש של אפל, הכולל גם תמיכה ברשתות דור שלישי (3G), גילו דבר מוזר כאשר ניסו לצפות בתכני וידאו דרכו: מסתבר שחלק מהאפליקציות שנועדו לכך מורידות את איכות הוידאו, או אפילו חוסמות את שידורו. אפליקציית היוטיוב, למשל, מורידה משמעותית את איכות השידור. האפליקציה של רשת הטלויזיה האמריקאית ABC כלל לא מאפשר שידור וידאו על גבי הרשת הסלולרית, אלא רק בעזרת וויי-פיי.

בתחילה נחשד כי חברת הטלפוניה AT&T אחראית למגבלה הזאת, אך החברה הכריזה רשמית שאין לה נגיעה בדבר. כעת מסתמן שמדובר בסוג של "הגדלת ראש": משווקות האפליקציות מתאימות את עצמן לתקשורת בעלת רוחב פס מוגבל או כזה בו הלקוח משלם לפי נפח תעבורה. התנהגות כזו אינה דבר נדיר כשמדובר באפליקציות סלולריות. יוטיוב, למשל, מעבירה שידור "רזה" יותר באפליקציית האייפון שלה, ונראה כי היא משתמשת באותו שידור גם באפליקציית האייפד. אך מכיוון שמדובר במכשיר גדול יותר - ההבדל בתצוגה בולט במיוחד.

בינתיים יכולים לקוחות האייפד האמריקאים להתנחם בעזרת אותן אפליקציות שלא הופכות את ה-3G לשידור סוג ב'. אפליקציית נטפליקס, למשל, עובדת כסדרה גם דרך החיבור הסלולרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully