וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמכרו מיליון אייפדים

3.5.2010 / 16:00

מיליון יחידות נמכרו ממחשב הלוח של אפל תוך פחות מחודש. לאייפון זה לקח יותר מפי 2

28 יום לאחר השקתו, עבר מחשב האייפד של אפל את מחסום מיליון המכשירים שנמכרו. כך בישרה החברה בהודעה רשמית שהוציאה. 12 מיליון אפליקציות לאייפד הורדו בתקופה זו, וכן 1.5 מיליון ספרים דיגיטליים.

"מדובר בפחות מחצי מהזמן שלקח למכור מיליון אייפונים (74 יום)", צוטט מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס בהודעת אפל. "הביקוש ממשיך לעלות על ההיצע ואנו עובדים קשה כדי לספק את המוצר הקסום הזה לידיים של עוד צרכנים".

ההגעה לנקודת הדרך הזאת התאפשרה בין השאר בזכות השקת גרסת מכשיר ה-3G של האייפד בסוף השבוע האחרון. גרסה זו זכתה לביקוש גדול, והמלאי – 300,000 מכשירים, שחלקם הוזמנו מראש, נמכר במלואו כמעט בכל חנויות אפל שהציעו אותו. מספר דומה של מכשירים נמכר ביום ההשקה של הגרסה הראשונה ונטולת ה-3G של המכשיר.

הביקוש הרב לאייפד אף גרם לאפל להודיע לפני כשבועיים כי היא דוחה את השקת המכשיר ברחבי העולם. "למרות שסיפקנו יותר מחצי מיליון אייפדים במהלך השבוע הראשון להשקת המכשיר, הביקוש גבוה בהרבה ממה שחזינו, וכנראה ימשיך לעלות על ההיצע הקיים בשבועות הבאים", נאמר בהודעה שהוציאה החברה באפריל. "עקב הביקוש הגדול בארצות הברית, נאלצנו לקבל החלטה קשה ולדחות את השקתו הבינלאומית של האייפד בחודש, לסוף מאי. נודיע על מחיר לשוק הבינלאומי ונתחיל לקבל הזמנות מוקדמות ב-10 במאי".

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully