וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי הגוגל החדשים

6.5.2010 / 11:38

גוגל מעדכנת את עמוד תוצאות החיפוש שלה עם פיצ'רים חדשים משפרי חיפוש ומספר שינויים ויזואליים

גוגל מעדכנת את שירות החיפוש שלה. החברה הודיעה כי החל מהיום משתנית דרך הצגת התוצאות. "השינוי מגיב לשפע הגדל ברשת ולהתחזקות כוחו של החיפוש", נכתב בהודעה הרשמית שפורסמה בבלוג החברה. "התצוגה החדשה מראה את ההתפתחות בטכנולוגיית החיפוש שלנו, ההופכת את מציאת מה שאתם מחפשים לקל יותר מאי פעם".

מה בעצם השתנה? גוגל הוסיפה פאנל אפשרויות המופיע בצד שמאל של המסך, מספק מידע רלוונטי לחיפוש ומאפשר לחדד אותו. הפאנל משלב טכנולוגיות שגוגל כבר מפעילה בשירות החיפוש שלה – "חיפוש אוניברסאלי", "אפשרויות חיפוש" ו-Google Squared. אלו אמורות לאפשר למשתמש למצוא את סוג התוצאות הרלוונטי ביותר עבורו. "אולי תרצה לראות תמונות מכל תוצאה, או רק מידע חדש? האפשרויות האלו כלולות כולן בפאנל השמאלי", נכתב בהודעת גוגל. כך יוכלו, למשל, משתמשים המחפשים תוכן מאתרי חדשות או מבלוגים לצמצם את התוצאות לידיעות ולפוסטים שפורסמו בדקות האחרונות. לחיפוש התמונות יתווספו אפשרות פילוח לפי צבע וסגנון תמונה.

בנוסף לעדכון זה, מעדכנת גוגל גם את המראה שלה מבחינת שימוש בצבעים, ואפילו מרעננת את לוגו החברה, אך אלו שינויים קוסמטיים קטנים. שורת העדכונים תתווסף במהלך היום לאתרי גוגל השונים, הפועלים ב-37 שפות.

"אני מרגיש שהשינוי הפך את גוגל למודרנית יותר", אמר עורך האתר Search Engine Land דני סאליוון לאתר mercurynews.com, ושיבח את הפיצ'רים החדשים בגוגל. האנליסט ריי ולדס ציין כי מדובר בתגובה לתחרות המוצבת בפני גוגל, למשל על ידי מנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully