וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה בשיחה אחת

6.5.2010 / 12:54

שירות שיחות הוידאו סקייפ מוסיף פיצ'ר של שיחות מרובות משתתפים ושירותי פרימיום בתשלום

תוכנת שיחות הוידאו סקייפ מתעדכנת ומוסיפה פיצ'ר חדש של שיחות מרובות משתתפים. בנוסף תציע החברה שירותי פרימיום בתשלום. הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי בשבוע הבא תשיק סקייפ שדרוג לתוכנת ה-PC שלה, שתאפשר לחמישה אנשים לנהל שיחת וידאו משותפת. כרגע יינתן שירות זה בחינם, אך בקיץ הקרוב תתחיל סקייפ לגבות עבורו תשלום.

סקייפ גם תחל לגבות תשלום על תוכניות מנויים חדשות שיאפשרו למשתמשיה להתקשר מהתוכנה לטלפונים קוויים וסלולריים ב-170 מדינות. המשתמשים יוכלו לבחור בחבילות מנוי של חודש, שלושה חודשים או שנה או בחבילות הבנויות לפי מספר דקות שימוש. התעריפים של התוכניות השונות יחלו ב-1.09 דולר לחודש – סכום המשקף מחיר של 0.01 דולר לדקת שיחה לכל מקום בעולם.

נציג החברה מסר כי בכוונת סקייפ להתמקד בגרסאות לפלטפורמות שונות, ביניהן טלפונים סלולריים. כבר כיום מותקנת התוכנה על כ-12 מליון אייפונים, והחברה עובדת כעת על גרסה למכשיר האייפד.

תוכנת סקייפ הושקה לראשונה ב-2003 ומאז סיפקה שירותי שיחות חינמיות ליותר מ-500 מיליון מנויים רשומים. ב-2005 נמכרה החברה לאיביי תמורת סכום אסטרונומי של 2.6 מיליארד דולר – רכישה שלא הוכיחה את עצמה. ב-2009 מכרה איביי את רוב אחזקותיה בסקייפ.

  • עוד באותו נושא:
  • סקייפ
  • VoIP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully