וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה ונצואלים צריך כדי להחליף ציוץ?

9.5.2010 / 12:55

נשיא ונצואלה הוגו צ'אבז שכר 200 אנשים כדי שיתחזקו את החשבון שפתח לאחרונה בטוויטר

כמה ונצואלים צריך כדי לנהל חשבון טוויטר? לפי הוגו צ'אבז – 200. נשיא ונצואלה פתח לאחרונה חשבון בטוויטר ושכר מאות אנשים כדי שיתחזקו את הציבור הכחולה שלו ויגיבו לציוצים הנשלחים אליו. בהחלט ייתכן שמדובר בלא מעט עבודה, שכן לשאבז יש כבר כמעט רבע מיליון עוקבים. הוא עצמו, אגב, עוקב אחרי חמישה אנשים בלבד.

צ'אבז הצטרף לטוויטר ב-27 באפריל וזאת במטרה להוות קונטרה לאקטיביסטים המשתמשים בטוויטר כפלטפורמה להאשים את ונצואלה ונשיאה בהפרת זכויות אדם. בהתאם לסגנונו האישי הייחודי, הגדיר שאבז את טוויטר כ"כלי שיש להשתמש בו על ידי המהפכה". כאשר פתח צ'אבז את חשבונו צייץ כי "אני ממליץ לכם לעקוב אחרי. אני עומד להיות מחוסר רסן שם. פקחו עין!". הכינוי בו בחר, candange, הוא בעל משמעות כפולה: במדינות אמריקה הלטינית מסויימות משמעותו שד, אך בעגה הונצואלית פירושו אדם בעל רצון חזק ומרדני ועושה צרות.

למעט אותן תגובות לפניות, כמות ציוציו של צ'אבז אינה גדולה – ועומדת נכון לעכשיו על מעט יותר ממאה, כולם בספרדית. מסתמן כי הנשיא נהנה מהמדיום – לאחרונה הזמין את נשיא קובה לשעבר פידל קסטרו ואת נשיא בוליביה אוו מוראלס לפתוח גם כן חשבונות בשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully