וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסה חדשה ל-iGo

10.5.2010 / 13:32

הושקה תוכנת הניווט iGo Primo, הטוענת להיותה משוכללת וידידותית כאחד. בקרוב גם יגיעו הגרסאות לסמארטפונים

חברת Nav N Go, המפתחת תוכנות GPS, השיקה היום את הגרסה החדשה של תוכנת ה-iGo שלה: iGo Primo. התוכנה באה בעקבות הגרסאות הקודמות, iGo 8 ו-igo Amigo, בנויה על תשתית דומה אך כוללת מספר שיפורים.

לדברי החברה, מדובר בתוכנה המשוכללת ועם זאת הידידותית ביותר שהיא הוציאה עד היום. היא כוללת את כל התכונות של הגרסאות הקודמות, ובנוסף כ-30% יותר אפליקציות ומנוע ניווט חזק פי 10. בין הפיצ'רים שהיא מציעה: ניווט לציי רכב (כלומר: התאמת מסלול לרכבים מסחריים דוגמת משאיות), מנגנון אזהרות בדרכים, ניווט חכם שלוקח בחשבון את עיתוי הנסיעה ומציע מסלול בהתאם לעומסים, הצגת ארבעה מסלולים אפשריים לנסיעה וניווט על פי תמונה.

ב-Nav N Go מתגאים במערכת TMC (כלי לקליטת דיווחים על עומסי תנועה וכדומה, היודע לשלב מידע זה בחישובי מסלול ולפעול בהתאם) חדשה ומשופרת. "אספנו חומר שלא נאגר עד היום – מכשולים, באמפרים, תמרורים ומעברי חציה על 85% משטח המדינה, וכעת המערכת יודעת לקחת את אלו בחשבון", אמר נציג החברה. בנוסף צוין גם מנגנון מניעת סוג כביש – המאפשר להגדיר המנעות מכביש מהיר, כביש אגרה, דרך לא סלולה ואפילו מנסיעה בתחומי השטחים. לדברי Nav N Go, תוכנת ה-iGo Primo היא התוכנה היחידה בארץ לה תמיכה מלאה בשפות ערבית, אנגלית, רוסית וערבית – כולל חיפוש כתובת, שפת ממשק והנחיה קולית.

בתחילה תשווק התוכנה למכשירי GPS רגילים, כאשר תוך חודש אמורות גם לצאת גרסאות לסמארטפונים, כולל האייפון ומערכת ההפעלה אנדרואיד. מחיר המוצרים יהיה דומה לקיים היום – החל מ-850 ש"ח למכשיר GPS הכולל את התוכנה.

  • עוד באותו נושא:
  • gps
  • ניווט
  • igo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully