וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפד: כבר לא מעבר לאוקיאנוס

אפל הודיעה על תחילת המכירה של האייפד מחוץ לארה"ב, כשגם חברת סלולר מצטרפת כערוץ רכישה אפשרי

האייפד יוצא לעולם, ישווק לא רק על ידי יבואני אפל. לאחר ששני הדגמים של מחשב הלוח מבית אפל הושקו בארצות הברית, הודיעה החברה כי החל מ-28 במאי הם יהיו זמינים לרכישה גם בתשע מדינות נוספות, זאת לאחר שההשקה נדחתה בכחודש בעקבות הביקוש הגבוה למכשיר בארה"ב. כמו כן, חברת הסלולר היפנית Softbank הודיעה כי תשווק את המכשיר.

בהשקה האמריקאית של ה-iPad, החברה מכרה אותו באמצעות רשת החנויות Best Buy ורשת החנויות הפרטית שלה, כשגם בהשקה האירופאית המכשיר יימכר באמצעות אפל. עם זאת, דגמי ה-3G של האייפד, להם קישוריות סלולרית, הנם מוצר אטרקטיבי גם עבור חברות הסלולר. כך, בארץ הודיעה חברת פלאפון כי היא מנהלת מגעים עם אפל להשקת מחשב הלוח בישראל.

האייפד 3G שהושק בארצות הברית, כמו גם הגרסה האירופאית, מגיעים ללא נעילה לספק סלולרי מסויים, אך משתמשים בכרטיסי מיקרו-סים – גרסאות קטנות יותר של כרטיסי הסים. דיווחים מבריטניה ומישראל גורסים כי ניתן לחתוך כרטיס סים רגיל כך שיתאים לחריץ המיקרו-סים, והמכשיר מקבל אותו בלי בעיה.

נכון להיום, מאשר משרד התקשורת לישראלים לייבא אייפד אחד לאדם, ותאריך ההשקה הרשמית בארץ איננו ידוע. המדינות בהן האייפד כן יושק רשמית בקרוב הן אנגליה, גרמניה, אוסטרליה, שוויץ, ספרד, איטליה, צרפת, קנדה ויפן (28 במאי).

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully