וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 מיליון כבר רצו לספר לחבר'ה

10.5.2010 / 15:56

הרשת החברתית מבוססת המיקום Foursquare מציינת 40 מיליון פעולות צ'ק-אין, בצל התחרות המתקרבת מצד פייסבוק

בצילה של תחרות שהולכת ומתקרבת אליה, מגיעה הרשת החברתית Foursquare לנקודת ציון מרשימה – 40 מיליון פעולות "צ'ק אין". פורסקוור היא שירות מבוסס מיקום, המאפשר למשתמשיו "להירשם" בכל פעם שהם מגיעים למקום המוגדר במערכת. בין משתמשי השירות קיימת תחרות לא רשמית על כמות הביקורים בכל אחד ממקומות אלו, כאשר אלו שמבצעים את כמות הצ'ק-אין הגדולה ביותר במקום מסוים מקבלים תארים כגון "ראש העיר" של מקום זה.

נקודת הציון אליה הגיעה הרשת בימים אלה מעידה על צמיחה מואצת: רק לפני חמישה שבועות עמדה כמות הצ'ק-אין לשירות על 22 מיליון. בעוד שכדי להגיע לנתון זה חיכתה החברה במשך 15 חודשים (פורסקוור נוסדה במרץ 2009) – כדי כמעט להכפילו היא נדרשה לחודש אחד בלבד.

בפורסקוור מקווים, מן הסתם, שהמגמה הזו תימשך, אך הם עומדים בפני תחרות קשה. בנוסף לשחקנים הקיימים באותה הנישה, דוגמת שירות Gowalla, גםמתחרים חזקים יותר נכנסים למגרש. הרשת החברתית פייסבוק עומדת לאמץ את מאפייניה של פורסקוור בקרוב. השבוע נודע כי פייסבוק עומדת להציג גם היא שירותים מבוססי מיקום. משתמשי הרשת יוכלו להציג את מיקומם, ואפילו את גובה הקרקע במקום בו הם נמצאים, הכיוון שאליו הם הולכים ומהירותם. פייסבוק לא הודיעה רשמית על השירות ועל העיתוי בו יושק, אך אתמול (א') נודע כי בגרסת האתר למכשירים סלולריים בעלי מסך מגע הוטמעה לאחרונה פונקציה בשם "מיקום". האפליקציה הוטמעה בשורות הקוד של הגרסה, אך טרם הופעלה, מה שיצר תקלות בעת השימוש בפייסבוק במכשירים הניידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully