וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפד של גוגל

12.5.2010 / 10:39

החברות גוגל ו-ורייזון עומדות להיכנס לתחרות מול האייפד של אפל, עם מחשב לוח חדש עליו הן עובדות ביחד

גוגל עומדת להיכנס לשוק הטאבלטים ולהשיק מחשב לוח בשיתוף עם חברת Verizon Wireless. כך מדווח הוול-סטריט ז'ורנל. בכך נכנסת גוגל לתחרות נוספת מול אפל, יצרנית האייפד, איתה היא גם מתחרה בתחום הסלולר.

"מה אנו חושבים שיהיה גל ההזדמנויות הבא? אנחנו עובדים ביחד על מחשב לוח, למשל. אנו בודקים את כל הדברים שלגוגל יש בארכיון שלה ושבהם אפשר להשתמש במחשב כזה וליצור חווית שימוש נהדרת", אמר מנכ"ל ורייזון לואל מק'אדם. הוא הוסיף כי הוא מודע לכך שווריזון מפגרת אחרי AT&T בתחום המכשירים הניידים ובעלי הקישוריות. "הם הצליחו לצאת מהקופסה מהר יותר. ווירזון הייתה נכה בגלל טכנולוגית ה-CDMA בה היא משתמשת, שהיא נפוצה פחות מה-GSM בה משתמשת AT&T", אמר וציין כי חברתו תציג מכשירים על העובדים על רשת GSM בתחילת השנה הבאה.

אך בווריזון עדיין לא מגלים מתי ייוצר וישווק מחשב הלוח עליו עובדים עם גוגל, וגם מהות תפקידה של ענקית החיפוש בפרויקט עדיין לא ברור. דובר של גוגל סירב גם כן להגיב בנושא, אך הצהיר כי כל חברת מכשירים ניידים יכולה לייצר טלפונים ושאר מכשירים המתבססים על תוכנות גוגל. אתר בלומברג מדווח כי דובר של ווריזון סיפר לו שהמחשב החדש יעבוד על מערכת ההפעלה אנדרואיד. זאת בניגוד לאפשרות שהחברה תבחר להפעיל בו דווקא את מערכת ההפעלה כרום אותה היא מפתחת ומתכוננת להוציא לשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully