וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועידת ויקיפדיה תיערך בחיפה

12.5.2010 / 13:35

הוועידה הבינלאומית של עורכים ומתנדבים בוויקיפדיה מרחבי העולם תיערך ב-2011 בחיפה, שגברה על ניו-יורק וטורונטו

העיר חיפה זכתה במכרז לאירוח ויקימניה 2011 - הוועידה הבינלאומית של עורכים ומתנדבים בוויקיפדיה מרחבי העולם. עמותת ויקימדיה ישראל, עיריית חיפה ואוניברסיטת חיפה גברו במכרז על הערים טורונטו, מונטריאול, ברצלונה וניו-יורק.

בוועידה משתתפים מדי שנה מאות פעילים, עורכים, מתנדבים, מפתחים, חברי חבר הנאמנים של קרן ויקימדיה ואנשי חינוך ותוכן חופשי מרחבי העולם. ועידת ויקימניה נערכת מדי שנה במדינה אחרת, בין היתר כדי לתמוך ולעודד את פעילות הקהילה והשפה המקומית. ועידות קודמות של ויקימניה נערכו בפרנקפורט (גרמניה, 2005), בוסטון (ארה"ב, 2006), טאיפי (טאיוואן, 2007), אלכסנדריה (מצרים, 2008), בואנוס איירס (ארגנטינה, 2009) ובעוד חודשיים, בחודש אוגוסט הקרוב, תתקיים הוועידה בגדנסק, פולין.

התקציב הכולל של הוועידה מוערך בכמיליון שקל - רובו ממומן על ידי נותני חסויות ותרומות. להפקת ותכנון הכנס אחראים מתנדבי העמותה, לצד צוות ההפקה הבינלאומי של הוועידה, המורכב גם הוא ממתנדבים, שיתמקד בנושאי התוכן בוועידה.

ויקיפדיה, האנציקלופדיה השיתופית החופשית, נוסדה על ידי ג'ימי ויילס ב-2001. כיום היא פועלת ב-265 שפות ומכילה למעלה מ-12 מיליון מאמרים. ויקיפדיה זוכה ללמעלה מ-300 מיליון עמודים נצפים בחודש, ורשת אתרי ויקימדיה הם בין חמשת אתרי האינטרנט הנצפים בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ויקיפדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully