וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב ישלם למנוייו הישראלים

12.5.2010 / 13:55

שירות הוידאו של גוגל הכריז על השקת תוכנית לשיתוף הגולשים הישראלים בהכנסות. צורת התמחור נשארת בסוד

שירות הוידאו יוטיוב מבית גוגל הכריז היום על השקת תוכנית לשיתוף הגולשים הישראלים בהכנסות. פלטפורמת הוידאו תאשר לגולשים מהארץ לא רק להעלות סרטונים אלא גם לייצר הכנסות מהם, זאת על ידי הצגת פרסומות לצד התכנים. מנויי יוטיוב שישתתפו בתוכנית יוכלו לבחור לצד אילו מבין סרטוניהם יופיעו הפרסומות.

תכנית הגולשים השותפים של יו-טיוב הושקה לראשונה בארצות הברית ב-2007. התוכנית אינה פתוחה לכל גולש, אלא רק לכאלו שהגישו בקשה ואושרו על ידי גוגל. בארצות הברית כללה התוכנית מספר מצומצם של גולשים אשר סרטוניהם זכו לחשיפה גבוהה, ולכן היו בעלי סיכוי גדול יותר לייצר כמות משמעותית של לחיצות על פרסומות.

"אנו מקווים כי השקת התכנית החדשה בישראל תעודד את הגולשים לפתח סרטונים מקוריים ויצירתיים נוספים, ובמקביל תעודד את המפרסמים ליצור פרסומות חדשניות ורלוונטיות לקהל הגולשים וצרכני תוכן הוידיאו", מסר אלון חן, מנהל שיווק בגוגל ישראל.

כמה משלמים? זה סוד

לדברי משרד הדוברות של גוגל ישראל, כמות צפיות אינה הקריטריון היחיד לקבלה להשתתפות בתוכנית. כמות הפעילות, סוג הפעילות והעמידה בנהלי גוגל נלקחים בחשבון גם כן. החברה אף מסרבת לחשוף את גובה התשלום שינתן ואת כמות הקליקים שתידרש כדי להגיע אליו. נתונים אלו ייחשפו רק לגולשים שיעברו את סינון החברה וייכללו בתוכנית השותפים.

מבדיקה קצרה שערכנו נראה כי כמות סרטונים וצפיות היא לכל הפחות נתון בעל משקל. כאשר לחצנו על כפתור "הגשת מועמדות" מתוך חשבון יוטיוב עם פחות מ-20 קטעים, להם בין עשרות למאות צפיות, התקבלה ההודעה: "תודה על התעניינותך. בהתבסס על מערכת הבדיקה האוטומטית, לא סביר להניח שחשבונך יתאים לתוכנית השותפים של יוטיוב. בקשות נבחנות על סמך מגוון קריטריונים, ביניהם כמות הקהל שלך, ארץ מגורים, איכות התוכן ועקביות עם העקרונות המנחים של קהילתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully