וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AMD מציגה: הטובים והמהירים

12.5.2010 / 17:45

יצרנית השבבים משיקה סדרה חדשה של שבבים מרובי ליבות בניסיון להדביק את הפער העצום מול המתחרה אינטל

חברת השבבים AMD השיקה היום ארבע פלטפורמות שבבים חדשות ומרובות ליבות למחשבים שולחניים וניידים. החברה אף בישרה כי סדרת השבבים העדכנית שלה Turion משומשת על יד יותר ממאה מחשבים המשווקים הקיץ, מתוכם 14 מחשבים ניידים של HP. זו הפעם הראשונה בה מוציאה AMD מעבדים עם שלושה וארבעה ליבות למחשבים ניידים. אלו ירוצו במהירות של 1.6 ג'יגה-הרץ ו-2.3 ג'יגה-הרץ.

AMD תמיד הייתה מספר 2 אחרי אינטל בשוק המעבדים, ובמרחק ניכר. בשנים האחרונים אינטל אף הרחיבה את הפער, כאשר AMD ירדה מנתח שוק של 15% ל-12.1%. כעת מקווה AMD לחזור להיות שחקן משמעותי יותר, עם שבבים חדשים הממותגים כ"טובים, טובים יותר, מהירים".

באינטל לא משדרים סימני לחץ. בשנה האחרונה הצליחה החברה לייצר שבבים מהירים יותר וחסכוניים יותר בצריכת אנרגיה, ויצרני מחשבים גדולים ממשיכים לבחור בשבביה למחשביהם. סטיבן סמית', בכיר באינטל, אמר שהחברה מעדכנת את קו המוצרים שלה ושהיא ברמת בטחון עצמי גבוהה כתמיד.

"מעבדים של אינטל עדיפים עבור משימות הדורשות כוח מחשוב רב, אך ל-AMD יש יתרונות כיכולות גרפיות טובות יותר", אמר האנליסט נת'ן ברוקווד מחברת הניתוח אינסייט 64. "להרבה אנשים שאין להם דרישות ביצועים משמעותיים – להבדלים אלו בין AMD לאינטל כלל לא תהיה משמעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully