וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיס 2010 יצאה לשוק

13.5.2010 / 12:44

מיקרוסופט החלה לשווק לעסקים וארגונים את הגרסה החדשה של חבילת התוכנה הפופולרית, שהדגש בה הוא על מחשוב ענן

מיקרוסופט החלה לשווק את חבילת התוכנה "אופיס 2010". החל מיום רביעי מופצת גירסת אופיס החדשה לעסקים וארגונים. אופיס 2010 תצא לחנויות ביוני.

החידוש המרכזי הפעם הוא יכולתן של התוכנות לרוץ בתוך דפדפן רשת, ללא הכרח להתקין אותן. כך מנסה מיקרוסופט להיכנס לעידן "ענן המחשוב", מגמה בולטת בשוק העסקי אותה מובילה, בין השאר, מתחרתה הגדולה של מיקרוסופט – גוגל, המציעה את השירות גוגל דוקס, המתחרה החינמי והמקוון של אופיס. מחירה של החבילה החדשה של מיקרוסופט נע בין 100 דולר לכמה מאות דולרים.

כדי להתחרות במוצרי גוגל ובעוד מוצרים משרדיים חינמיים, מציעה מיקרוסופט גרסה מקוונת לאופיס בשם Office Live, שהיא מעוטת אפשרויות וכוללת פרסומות. החברה מניחה שרוב הלקוחות העסקיים לא יסתפקו בכך, ויעדיפו גרסה מלאה בתשלום. "אתה צריך להשתמש בענן המחשוב לדברים ספציפיים שהם עדיפים בענן", אמר ריי אוזי, ארכיטקט התוכנה הראשי של מיקרוסופט. "ה-PC הוא הכלי המועדף לעבודה הדורשת משאבים".

נשיא המחלקה העסקית של מיקרוסופט סטיבן אלופ אמר כי הוא בטוח שהאפשרות שמציעה מיקרוסופט עדיפה על זאת של גוגל. "הם (בגוגל) עושים הרבה רעש, אבל כאשר מסתכלים על הנתונים ומדברים עם לקוחות – אין שאלה שמיקרוסופט מנצחת", אמר. לדברי אלופ, 8.6 מיליון לקוחות כבר משתמשים באופיס 2010 ובמוצריה הנלווים, זאת במסגרת תוכנית הבטא של מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully