וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדובי: "אוהבים את אפל, אבל..."

13.5.2010 / 17:41

אדובי העלתה קמפיין מודעות המגנה את סירובה של אפל לאפשר שימוש בטכנולוגיית הפלאש במכשיריה

המאבק בין החברות אפל ואדובי עולה מדרגה. יצרנית הפלאש אדובי העלתה היום קמפיין מודעות המגנה את מה שהיא מכנה "מדינויות האנטי פלאש של אפל". במודעות שפרסמה אדובי באתרים שונים, ביניהם הבלוג הטכנולוגי הנודע טק-קראנץ', מופיעים שני ריבועים. בראשון שבהם נכתב "אנחנו אוהבים את אפל" ובשני מתווספת האמירה "מה שאנחנו לא אוהבים זה שלוקחים את החירות שלכם לבחור מה אתם יוצרים, איך אתם יוצרים ומה אתם חווים ברשת". בנוסף לקמפיין ברשת, מפרסמת אדובי מודעות גם בעיתונית כמו הניו-יורק טיימס והוול-סטריט ג'ורנל.

הקמפיין החדש הוא התגובה הקולנית ביותר של אדובי להתנהגותה של אפל בנוגע לפלאש. מדובר בצעד אחד מתוך סדרת מהלומות שמחליפות שתי החברות, בעקבות סירובה של אפל להכניס למכשיריה – ובראשם האייפד שהושק לאחרונה, תמיכה בטכנולוגייה של אדובי. לטענת מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס, החברה בוחרת לחסום את הפלאש מסיבות טכנולוגיות. ג'ובס אף טען שהטכנולוגיה גורמת למחשבי מק להיתקע. אדובי שללה טענות אלו ומסרה כי הבעיה תמונה במערכת ההפעלה של המק.

לאחרונה הסלים העימות והגיע עד לרשויות ההגבלים העסקיים בארצות הברית - החודש דווח כי אלו שוקלות לחקור את מדיניותה של אפל. מנכ"ל אדובי, שאנטנו נראיין, אמר לאחרונה בראיון כי התנהלותה של אפל מעידה על חששה הגדול מפני אדובי ואת רצונה לחסום טכנולוגיות מתפתחות שעשויות להתחרות בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully