וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוטמייל רוצה להיות ג'ימייל

18.5.2010 / 11:59

שירות הדואר החינמי של מיקרוסופט משתדרג ומיישר קו עם ג'ימייל. בחלק מהמקרים הוא אף עובר אותו

הוטמייל מנסה לשפר עמדות בזירת הקרב של שירותי האי-מייל החינמיים. מיקרוסופט חשפה כמה מהחידושים והשיפורים הצפויים בגרסה הבאה של שירות הדואר שלה, המכונה Hotmail Wave 4 וצפויה להיכנס למצב בטא בקיץ הקרוב.

החברה הוסיפה להוטמייל מספר פיצ'רים המזוהים בעיקר עם שירות ג'ימייל. למשל שיחות המקובצות בשרשור – סימן ההיכר של שירות הדואר של גוגל, וחיפוש הודעות מתקדם יותר. ניתן יהיה גם לסמן הודעות ב"דגלים", בדומה לתגיות של ג'ימייל. אפילו ממשק המשתמש יעבור מהפך עיצוב גוגלי, כאשר יורדו ממנו כפתורים והוא יסתמך בעיקר על לחצני טקסט.

בנקודות מסוימות הוטמייל אף יעבור את יכולות ג'ימייל. השירות הולך בעקבות יאהו ויאפשר תיבת דואר בקיבולת בלתי מוגבלת. הוטמייל אף יאפשר לצרף קבצים במשקל של 50 מגה-בייט, פי 2 מה-25 מגה בייט שמציעה גוגל. בנוסף, ניתן יהיה לצרף להודעה כמות של קבצים במשקל כולל של 10 ג'יגה-בייט, פי 400 מהמגבלה של ג'ימייל. משתמשי השירות אף יוכלו לצפות ולערוך בתוך תיבת הדואר מסמכי אופיס שנשלחו אליהם באי-מייל, וכאשר משתמש יקבל במייל סדרה של תמונות – הוטמייל יסדר אותן אוטומטית לצפיה בפורמט של אלבום תמונות.

הוטמייל הוא שירות הדואר הפופולרי בעולם, עם 400 מיליון משתמשים. בארצות הברית, עם זאת, הוא שני ליאהו. ג'ימייל נמצא במקום השלישי ומנסה להדביק את הפער, עובדה שכנראה דירבנה את מיקרוסופט לשפר עמדות ולשדרג את שירות הדואר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully