וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד 2.2 מגיע

23.5.2010 / 14:59

הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הסלולרית מבית גוגל החלה להיות מוזרמת למכשירי נקסוס 1. בקרוב תגיע גם לשאר המכשירים

מספר ימים לאחר שהוכרזה רשמית, מוזרמת גרסה 2.2 של מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד לחלק ממכשירי הנקסוס 1 של גוגל. הגרסה, הקרויה "פרויו" (Froyo), כוללת מספר שינויים בולטים, ביניהם תמיכה בגרסה 10.1 של טכנולוגיית פלאש, אפשרות להתקנת אפליקציות על כרטיס זיכרון חיצוני והפיכת המכשיר ל-WiFi HotSpot.

מכשיר הנקסוס 1 היה הראשון שכלל את גרסה 2.1 של אנדרואיד, והוא גם הראשון שכולל את הגרסה החדשה, אם כי בשלב הראשון הוא לא יוזרם לכולם. העדכון צפוי להיות מוזרם גם לשאר המכשירים תומכי האנדרואיד בזמן הקרוב.

על פי דו"ח של חברת המחקר גרטנר שפורסם בשבוע שעבר, מערכת ההפעלה של גוגל הולכת ומשתלטת על שוק הסמארטפונים, לצד האייפון של אפל. יחד, חולשות שתי החברות על כרבע מכמות הסמאטרפונים שנמכרו בעולם ברבעון הראשון של 2010 – זינוק של 100% מהרבעון המקביל אשתקד. נתון זה מביא את אנדרואיד למעמד מערכת ההפעלה הרביעית בעולם, כאשר היא הולכת ומדביקה את קצת הצמיחה של האייפון.

בגוגל מתכוונים להפוך את האנדרואיד ליותר ויותר זמינה, ושואפים שהיא תיכלל גם במכשירים זולים ונגישים ביותר לציבור. "כל טלפון שאנו בונים היום יגיע לשווקים הצומחים תוך שנה", אמר האחראי על העיצוב בגוגל אנדי רובין, כאשר הושקה הגרסה החדשה של האנדרואיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully