וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון מאיצה את הרשת

פלאפון שדרגה את רשת הדאטה כך שתתמוך בחבילה של 15 מגהביט, תציע אותה עם שני מודמים ניידים חדשים

פלאפון משדרגת את הרשת. חברת הסלולר הודיעה היום כי היא שדרגה את הרשת שלה כך שזו תתמוך בקצבי גלישה של 21 מגהביט בפס יורד ו-5.76 מגהביט בפס עולה. הפריסה איננה כלל-ארצית, וכוללת בשלב זה "מאות אתרים ברחבי הארץ". פלאפון תציע חבילות גלישה בהן מנוצל מלוא רוחב הפס העולה, ו-15 מגהביט להורדה, כשבאתרים בהם אין עדיין תמיכה של 21 מגהביט יוצעו ללקוחות 14.4 מגהביט.


מחיר החבילה החדשה הוא 179 ש"ח בחודש (ללא התחייבות), זאת ללא המודם הסלולרי. בתמורה למחיר הזה, תקבלו חבילה של 10 גיגהבייט, וכל חריגה – לא משנה באיזה נפח – תתומחר לכל היותר ב-9.90 ש"ח. עם זאת, גם המהירות תרד, לכ-200 קילובייט לשניה.

נוסף על כך, תשווק פלאפון שני מודמים חדשים, האחד מתוצרת סיירה (דגם 308) והשני מתוצרת נובטל (דגם MC998D), כשמחיר שלהם הוא 29.90 בזיכוי מלא (לאורך 36 חודשים) . חשוב לציין כי המודמים אותם מכרה פלאפון עד כה לא תומכים במהירות החדשה, כשמרביתם תומכים בקצב של 7.2 מגהביט בלבד.


כמו כן, משיקים בפלאפון שתי חבילות בקצבים שאינם חדשים – האחת עם קצב הורדה 3.6 וקצב העלאה 1 במחיר 119 ש"ח, והשניה במהירות הורדה של 7.2 ומהירות העלאה 2.5 במחיר 139 ש"ח. בפלאפון אומרים כי עברו את רמת התעבורה של 170 טרהבייטים בחודש, כש-84 אחוזים מהטראפיק הזה מיוצרים על ידי מודמים סלולריים.

בפלאפון לא מוכנים להתחייב כי אינם יגבילו תעבורה של תוכנות שיתוף קבצים, וגורסים כי יאמצו מדיניות שמטרתה לא לפגוע במשתמשי הרשת

גילוי נאות: פלאפון ווואלה! הנם חלק מקבוצת בזק.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully