וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה ויאהו משתפות

על פי הסכם חדש, שירותי המיפוי של נוקיה יגיעו ליאהו, ושירותי הסלולר של יאהו, יגיעו למכשירי נוקיה

נוקיה ויאהו! משתפות פעולה. החל מהחצי השני של השנה הנוכחית, תשתפנה יצרנית הטלפונים הגדולה בעולם ואתר האינטרנט Yahoo! פעולה בתחום המייל ושירותי המיפוי. יאהו! תאכסן, באמצעות שירות המייל הקיים שלה, גם את שירות ה-Ovi Mail של נוקיה, כשבתמורה תספק נוקיה ליאהו! את המפות שלה. נוסף על כך, תשתפנה שתי החברות פעולה בתחום הזהויות המקוונות שלהן. כך, זהות המשתמשים ב-Ovi – חבילת השירותים של נוקיה, תאפשר בקרוב גישה גם למספר שירותים של יאהו!.

היצע המפות של נוקיה הפך לאטרקטיבי לאחר שזו רכשה בשנת 2007 את חברת NAVTEQ – אחת החברות המובילות בעולם בתחום שירותי מיפוי. נוקיה אף מציעה גישה חינמית למפות שלה, הן באמצעות הסלולר והן מאתר האינטרנט. אך בו בזמן, מתקשה החברה להתחרות בתחום זה בגוגל, ששירות המפות שלה נמצא הן באייפון והן במכשירי אנדרואיד. כעת תנסה נוקיה להגביר את המודעות למפות שלה באמצעות יאהו!, שסובלת כיום מרמת שירותים נמוכה בתחום הזה.

יאהו, במקביל, תוכל להעמיק באמצעות נוקיה את הנוכחות שלה בעולם סלולר, דבר בו היא מתקשה. כבר לפני חודשיים חתמה החברה על הסכם עם סמסונג, בעבקותיו צפויים יישומי החברה להופיע על מכשירי הסלולר של היצרנית השניה בגודלה בעולם כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully