וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפד - יורש הנטבוק?

26.5.2010 / 13:21

סקר חדש מציג נותנים לפיהם כשליש מהצרכנים שתכננו לקנות מחשב נטבוק - החליטו לבסוף לקנות את האייפד

סקר אמריקאי בו השתתפו יותר מאלף איש קובע כי האייפד נושף בעורפם של מחשבי הנטבוק. לפי הסקר, שנערך על ידי אתר הצרכנות retrevo.com וכלל נשאלים מטווח רחב של גילאים ומיקומים, כשליש מהצרכנים ששקלו לקנות נטבוק קנו בסופו של דבר את מחשב האייפד במקומו. 40% אמרו ששקלו לקנות אייפד במקום נטבוק אבל לבסוף קנו בכל זאת נטבוק, ו-30% מקוני הנטבוקים אמרו שכלל לא שקלו את האייפד כתחליף.

לאחרונה הכריזו אנליסטים שעלייתו של האייפד הרגה את הבאזז שאפף בשנים האחרונות את הנטבוקים – מחשבים ניידים קלים ובעלי מפרט צנוע. הצרכנים רכשו את הנטבוקים בעיקר בגלל מחירם הזול יחסית, אך כעת, האייפד קוסם להם מספיק בכדי שיהיו מוכנים לשלם יותר עבור מכשיר המספק, לפחות בחלקו, שימושיות דומה. עוד לפי הסקר, הפיצ'ר המושך ביותר במחשבי הלוח הוא הניידות שלהם (54% מהמשיבים ציינו אותו) ולאחריו המחיר (20%).

נראה שהפופולריות של האייפד, שעבר כבר את מכירות מיליון המכשירים, לא מדרבנת את אמזון לשדרג משמעותית את קורא הספרים האלקטרוני שלה - הקינדל - שהאייפד הוא ממתחריו. החברה הודיעה שגרסה צבעונית של המכשיר לא תצא בקרוב. בניגוד לתצוגה של האייפד ושאר מחשבי הלוח, הקינדל משתמש בטכנולוגיית תצוגה של "דיו אלקטרוני". מייסד ומנכ"ל אמזון ג'ף בזוס אמר כי גרסה צבעונית היא מורכבת לפיתוח והדרך ליישמה עוד ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully