וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרפובליקאים מובילים בסקרים

26.5.2010 / 16:55

הרפובליקאים בארה"ב פתחו אתר בו התבקש הציבור להציע רעיונות לאג'נדה העתידית של המפלגה. התוצאה מביכה

לקראת הבחירות לקונגרס האמריקאי בסתיו הקרוב החליטה המפלגה הרפובליקאית ליצור ערוץ תקשורת עם מצביעיה הפוטנציאלים, ולקהל מהם רעיונות לקווים מנחים חדשים. בניסיונם לחזור ולשלוט בבית הנבחרים, ומשם בשאיפה גם לחזור לכס הנשיאות, הגיעו הרפובליקנים למסקנה שהדרך הנכונה לעשות זאת (במיוחד בתקופה בה המפלגה חסרה באג'נדה ממשית) היא פשוט לשאול את האזרחים מה הם רוצים.

אך טבעי זה שכדי לייצר את ערוץ ההדברות הזה תשתמש המפלגה בכלי שתרם רבות כל-כך לנסיקתו של המתחרה ברק אובאמה – האינטרנט. השבוע הודיעה המפלגה על הקמת האתר americaspeakingout.com. הגולשים מוזמנים להיכנס אליו ולהעלות הצעות שונות לממשל טוב יותר. "אני מצפה שהרעיונות שיצאו מהאתר הזה יובילו לרעיונות שנוכל לנסות ליישם", אמר מנהיג המיעוט הרפובליקני בבית הנבחרים ג'ון בונר. "אנחנו רוצים להמשיך להציע פתרונות טובים יותר לבעיות איתם מתמודדות ארצות הברית, ואנו רואים את הפניה הישירה לציבור האמריקאי כצעד ענק קדימה".

ובכן, הנה כמה מההצעות שהועלו לאתר בימיו הראשונים, כפי שהובאו בדיווח של הוושינגטון פוסט בנושא:

- "בטלו את החוקים האוסרים על עבודת ילדים. אנחנו מפנקים את ילדינו יותר מדי. הם צריכים לבלות את שנות הנעורים שלהם במפעלים".

- "תנו לילדים להצביע!"

- "מורה אמרה לבני שדולפנים הם יונקים ולא דגים! וכנ"ל לגבי לוויתנים! אנחנו צריכים ערכים מסורתיים בכל תחומי החינוך. אם זה שוחה במים – זה דג. נקודה".

- "בנו חומה מאבנים גדולות לאורך הגבול, כדי למנוע הסתננויות".

- "קעקעו אזהרה על מצחם של מסתננים עם סימון, למקרה בו הם ינסו להסתנן שוב לאחר שנתפסו".

- "הפכו את המריחואנה לחוקית, כמו אלכוהול".

- "בטלו את התיקונים לחוקה".

נראה שהרפובליקנים קצת יתקשו להמריא מחדש בעזרת הצעות מסוג זה, למרות שתקוות רבות נתלו בפרויקט החדש. "זה ישנה את פני ההיסטוריה", הצהיר אחד מנציגיהם. בהחלט יתכן שכך, במיוחד אם המפלגה תבחר לאמץ את ההצעה "לבעוט החוצה מאמריקה כל מי שלא מדבר את שפתה הרשמית – האנגלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully