וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה ישראלית בתחרות טק-קראנץ'

גיא גרימלנד

27.5.2010 / 8:07

חברת התוכנה סולוטו גברה על 20 חברות בתחרות סטארט-אפים שארגן הבלוג הטכנולוגי המוביל בעולם

הזוכה הגדולה בתחרות של הבלוג טק קראנץ' דיסרפטיב היא חברת הסטארט-אפ הישראלית סלוטו, המפתחת בין היתר טכנולוגיה שמסייעת למשתמשים לקצר את זמני האתחול של המחשב ולהבין אילו תוכנות מורצות במחשב מאחורי הקלעים. החברה גברה על 20 חברות סטארט-אפ אחרות ובשני פאנלים. אמש קוצרה הרשימה לחמשת הפיינליסטים: betterment, movieclips, publish2, soluto ו-ujam, ולאחר מכן נבחרה סלוטו למקום הראשון.

התוכנה שפיתחה סלוטו בשנתיים האחרונות מסייעת למשתמשים להבין כיצד לפתור בעיות מחשב שונות ומנסה ליצור מאגר גנום של בעיות נפוצות עבור כל המשתמשים בתוכנה, כך שברגע שמשתמש אחד נתקל בבעיה – הוא יכול לקבל פתרון בזכות מקרה שקרה למשתמש אחר. במובן הזה היא הרבה יותר מאשר סתם שינוי בהגדרות (msconfig) בריג'סטרי של המחשבה, שמאפשר להבין, למשל, איזו תוכנה מורצת באתחול.
סלוטו מתאימה במיוחד למשתמשים לא מנוסים שרוצים לפתור בעיות שונות שקורות בתוכנות שהם מתקינים על המחשב ומספקת פתרונות בלחיצת עכבר, כך היא יכולה למנוע ריצה מיותרת לטכנאי מחשבים. החברה גייסה עד כה כשמונה מיליון דולר והשבוע השיקה את המוצר שלה (בינתיים בשלב בטא) לציבור הרחב.

זוכות נוספות בתחרות של טק קראנץ' הן liveintent בקטיגוריית הטכנולוגיה שכל משתמש חייב. החברה פיתחה דרך לאפשר שיתוף טוב יותר של מידע במדיה חברתית. חברת betterment זכתבה בקטיגוריית הסטארט-אפ פורץ דרך של ניו-יורק. החברה מאפשרת לנהל השקעות בצורה חכמה. חברת livematrix זכתה בקטיגוריית החברה המבטיחה ביותר בתחום המדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully