וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם על פי סטיב ג'ובס

מנכ"ל אפל חשף בראיון לאנשי AllThingsD את דעותיו במגוון נושאים, מגניבת אבטיפוס האייפון ועד צנזורה

סטיב ג'ובס רוצה לעבוד עם גוגל, לא שולל הכנסת פלאש לאייפד אם השוק ידרוש זאת. מנכ"ל אפל, שהתראיין היום בלילה לעיתונאי הטכנולוגיה וולט מוסברג וקארה סווישר בכנס D8 של אתר AllThingsD, נגע ברבות מהנקודות הכואבות של אפל כיום – מגניבת אבטיפוס האייפון החדש ועד לדיווחים על סכסוך בין אפל לגוגל.

ג'ובס על האייפון


מספר פעמים במהלך הראיון התייחס ג'ובס לגניבת אבטיפוס האייפון. לדבריו, לא ברור עדיין האם העובד שנשא עמו את המכשיר השאיר אותו בבר, או שמא הטלפון נגנב מתיקו. כמו כן, ג'ובס אומר כי על פי הידוע לו, האדם שמכר את המכשיר לגיזמודו גם ניסה להשמיד ראיות.

ואם כבר גיזמודו, כשקארה סווישר שאלה את ג'ובס במה הוא יעסוק בעשור הקרוב, סיפר מנכ"ל אפל כי כשהסיפור עם האייפון וגיזמודו קרה, היו אנשים שאמרו לו להתעלם מזה, ולא לרדוף עיתונאים רק כי הם קנו רכוש גנוב וניסו לסחוט אותו – זאת לדבריו. אך ג'ובס לא מוכן להתעלם מפגיעה בערכי היסוד של החברה, ואלה הם הערכים אותם הוא ינסה לשמר גם בעשור הקרוב.

ג'ובס על צנזורה



מדי כמה שבועות אנחנו שומעים כי אפל סירבה לאשר הכנסת תוכנה כזו או אחרת לחנות היישומים שלה. מנכ"ל החברה מודה בכך שעובדי המחלקה הרלוונטית עושים טעויות, ולומדים מהן. ובכל זאת, לדבריו 95 אחוזים מכל האפליקציות שמוגשות לאישור אפל בכל שבוע, מאושרות. כמו כן, ג'ובס טוען כי חלק מהדיווחים על הצנזורה, מקורם בשקרים, ואחר כך האנשים האלה רצים לתקשורת ומתלוננים על דיכוי.

ג'ובס על פלאש

סטיב ג'ובס לא באמת שולל הכנסת פלאש לאייפד ואייפון, אבל כדי שזה יקרה השוק צריך להגיד לו שאי-הכנסת הפלאש הייתה טעות. כיום, לדבריו, זה לא קורה – באפל חושבים שמוצריהם נהדרים, והם מוכנים לספוג את חיצי הביקורת.

כמו כן, ג'ובס הזכיר מספר פעמים כי תקן ה-HTML5 עוזר למזער את אי-הנוחות שנוצרת בעקבות היעדר תמיכה בפלאש, וכי נכון לעכשיו רוב הדברים שלא נתמכים הם בכלל פרסומות. מנכ"ל אפל אף אמר כי החברה אותה מנהל ביקשה מ-Adobe להציג להם גרסה מספיק טובה של פלאש, שלא תפגע במוצריה, ואדובי מעולם לא הציגה להם מוצר כזה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ג'ובס על מתחרים



סטיב ג'ובס מודה בכך שאפל הפסידה במלחמת פלטפורמות עם מיקרוסופט, והסיבה לכך היא שלטענתו הם מעולם לא ראו עצמם במלחמה. וכיום, כשגם גוגל מתחילה להתחרות באפל בתחום מערכות ההפעלה והדפדפנים, אומר ג'ובס כי באפל רוצים לעשות עם גוגל מוצרים טובים יותר, וזה ששתי החברות נמצאות בתחרות לא אומר שהן צריכות להיות גסות רוח אחת כלפי השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully