וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרום יגיע בסתיו

2.6.2010 / 13:11

בכיר בגוגל הודיע כי מערכת ההפעלה עליה עובדת החברה תצא לשוק ברבעון האחרון של 2010

כמעט שנה לאחר שהכריזה על כוונתה להוציא לשוק מערכת הפעלה – מודיעה גוגל על מועד ההשקה הצפוי. בתערוכת המחשוב קומפיוטקס 2010 הודיע ראש הפרויקט סונדר פיצ'איי כי מערכת ההפעלה כרום תצא לשוק ברבעון האחרון של 2010.

לדברי פיצ'איי, המערכת פותחה בעיקר עבור מחשבים ניידים. "אנו משקיעים מחשבה גם ברמת החומרה וגם ברמת התוכנה. נהיה סלקטיביים בנוגע לכניסתנו לשוק, מכיוון שאנו רוצים לספק חווית משתמש מצויינת", אמר. בנוגע לטענת מיקרוסופט כי המערכת החדשה של גוגל אינה איום ממשי וכי היא תצריך פיתוח רב של תוכנות חדשות, אמר ראש הפרויקט כי אין זה נכון ושלכרום יש כבר מיליוני אפליקציות שיכולות לעבוד עליה. "לא צריך לעצב מחדש את ג'ימייל כדי שתעבוד על כרום. גם פייסבוק לא צריכה אפליקציה חדשה עבור כרום", התייחס בעקיפין לעובדה שכרום מכוונת בעיקר לשימוש ברשת ופחות לתוכנות המתוקנות בצורה מקומית על מחשב המשתמש. שאיפתה של גוגל היא שמשתמשי מערכת ההפעלה החדשה יעבדו רבות מול מגוון שירותי ענן המחשוב שהיא מציעה.

גוגל הודיעה על כוונתה להוציא מערכת הפעלה כבר ביולי 2009, ואף הציגה אותה במסיבת עיתונאים שערכה. כרום תהיה מבוססת על דפדפן הקוד הפתוח של גוגל, הנושא את אותו השם. החברה מצפה שיצרני חומרה דוגמת אייסר יפתחו גרסאות מותאמות לכרום, על פי מפרט בסיסי שהיא תספק להם.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • כרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully